Dla wielbicieli wyrazistych smaków przygotowano Żywioł Ognia o smaku pomarańczy i imbiru. Szukający orzeźwienia odnajdą je w Żywiole Wody o smaku cytryny i mięty. Wielbicielom tradycyjnych smaków z pewnością przypadnie do gustu Żywioł Ziemi o smaku czarnej porzeczki i żurawiny. Ofertę uzupełnia również lekki aromat Żywiołu Powietrza o smaku grapefruita.
Już 24 czerwca pod hasłem „Odkryj swój żywioł” wystartuje konkurs promujący nowe smaki. Uczestnicy konkursu będą mogli sprawdzić, który Żywioł ich napędza i wygrać udział w wyprawie motocyklowej po legendarnej Route 66. Na potrzeby konkursu powstała strona internetowa www.tylegazuiletrzeba.pl zawierająca animowany komiks z elementami gry. Uczestnicy zabawy będą musieli wybrać odpowiednie zakończenie każdego z kilku epizodów prowadzących do sceny finałowej oraz odpowiedzieć na pytanie. Autorzy 4 najbardziej żywiołowych odpowiedzi wezmą udział w motocyklowej wyprawie z Chicago do Albuquerque.
Konkurs potrwa do 18 lipca, a promować go będą, oprócz kampanii bannerowej, popularni polscy vloggerzy: Rock Alone, Rojo, Polimaty i Kuba Jankowski, którzy przeprowadzą także relację z wyprawy do USA. Zwycięzców poznamy 26 lipca.
Nowe warianty smakowe wejdą do stałej oferty. Dotychczasowe: Żywioł o smaku pomarańczowym i Żywioł o smaku cytrynowym dostępne będą tylko do wyczerpania zapasów.