Dzwonkowa promocja Cisowianki skierowana jest do fanów serialu oraz wszystkich, którzy lubią muzykę z tego filmu. Wysyłając SMS pod numer z promocyjnego opakowania Cisowianki można otrzymać dzwonek na komórkę z muzyką opartą na „Balladzie 07” Włodzimierza Korcza.
Dostępne są cztery wersje dzwonków w dwóch aranżacjach. Wszystkie dzwonki są do odsłuchania na stronie internetowej Cisowianki. Koszt SMSa
to 0,50 zł+ VAT.
Spot, który właśnie pojawił się w telewizji jest zmodyfikowaną wersją reklamy Cisowianki z Kabaretem Moralnego Niepokoju. W nowej wersji Bronisław Cieślak, czyli serialowy porucznik Borewicz zachęca do udziału w promocji dzwonkowej. Spot ma zwrócić uwagę widzów na produkt czyli
Cisowiankę w butelce o poj. 0,7l, która przed sezonem została odświeżona.
Nowoczesny design butelki jest uwypuklony w reklamie poprzez zbliżenia kształtu, etykiety i zakrętki.
„Spot telewizyjny oparliśmy na motywach z serialu „07 zgłoś się”, ponieważ uznaliśmy, że jest to dobry pomysł na wypromowanie naszej wody w butelce o niestandardowej poj. 0,7l”- mówi Edyta Bilska, marketing manager Cisowianki- „07 zgłoś się” cieszy się niesłabnącym powodzeniem. W zeszłym roku serial na DVD był na czele list w Empiku. W tym roku TVP wznowiła emisję serii podczas wakacji. Muzyka z filmu jest bardzo dobrze rozpoznawana i kojarzona z 07.
Dlatego postanowiliśmy włączyć ją do naszej promocji. Mamy nadzieję, że 07 będzie budziło pozytywne skojarzenia również z wodą mineralną Cisowianka, dlatego w nowej wersji spotu bardzo wyraźnie pokazujemy produkt”- dodaje Edyta Bilska. Spot telewizyjny z udziałem Kabaretu Moralnego Niepokoju wyreżyserował Maciej Dejczer. Konsultacji przy spocie udzielał również Krzysztof
Szmagier, scenarzysta i reżyser serialu „07 zgłoś się”. Pomysł reklamy wyszedł od firmy Nałęczów Zdrój, producenta Cisowianki, w realizacji spotu nie brała udziału żadna agencja reklamowa. Spot został nakręcony w studiu filmowym Odeon.
Tegoroczna kampania reklamowa Cisowianki skupia się na promocji wody mineralnej w opakowaniu o poj. 0,7l. Oprócz spotu telewizyjnego, billboardy promujące Cisowiankę pojawiły się w największych miastach Polski. Dodatkowo Cisowianka sponsorowała serię przygód agenta 007,
Jamesa Bonda, pokazywaną w czasie wakacji przez TVP2.
KONTAKT:
Anna Niedziela-Strobel Witold Strobel
PR Konsultant Cisowianki PR Konsultant Cisowianki
ANS PR Consulting ANS PR Consulting
Tel/fax. 089 642-80-18 tel/fax. 089 642-80-18
Tel. kom. 603-79-98-79 Tel. kom. 602-718-570
a.strobel@ans-pr.com.pl w.strobel@ans-pr.com.pl
tagi: cisowianka,07 zgłoś się , 07 ,
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje –...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...