Konferencja była okazją do zaprezentowania produktu, którym NIVEA stworzyła nowy segment na rynku kosmetyków do pielęgnacji ciała. Nowość stanowi odpowiedź na bardzo ważne potrzeby współczesnych kobiet, o których opowiadał specjalnie zaproszony na wydarzenie socjolog p. Krzysztof Martyniak. Formuła nowej linii produktów do pielęgnacji ciała została opracowana w taki sposób, aby zapewnić nawilżenie oraz uczucie jedwabistej miękkiej skóry – o czym goście mogli dowiedzieć się słuchając prezentacji Jakub Kessler Brand Manager NIVEA.
Koncept produktu sprawia, że daje on przyjemność podczas stosowania oraz gwarantuje szybką aplikację i wchłanianie. Używając nowości NIVEA od dziś kobiety mogą zaoszczędzić cztery minuty każdego dnia, co w skali roku daje 24 h. W ten sposób zyskują, dzień tylko dla siebie, który mogą przeznaczyć dla siebie i na własne przyjemności.
Dlatego też, po części oficjalnej NIVEA zaprosiła na Dzień Przyjemności od NIVEA do Ce-Ce SPA, w trakcie którego goście mogli doświadczyć na własnej skórze efektów działania produktu.
tagi: NIVEA , balsam do ciała pod prysznic ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...