„Mr. Max jest naszą odpowiedzią na potrzeby rynku i Konsumentów - napoje energetyczne to rozwojowa kategoria, która systematycznie rośnie i będzie rosła w najbliższym czasie, a Konsumenci oczekują marek w niskich cenach, oferujących im orzeźwienie i zastrzyk energii” - mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska.
tagi: Mr. Max Energy Drink , 0,5 l , Hoop ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....