„Mr. Max jest naszą odpowiedzią na potrzeby rynku i Konsumentów - napoje energetyczne to rozwojowa kategoria, która systematycznie rośnie i będzie rosła w najbliższym czasie, a Konsumenci oczekują marek w niskich cenach, oferujących im orzeźwienie i zastrzyk energii” - mówi Patrycja Giurko, Group Brand Manager Hoop Polska.
tagi: Mr. Max Energy Drink , 0,5 l , Hoop ,
Pierwsze sześć miesięcy 2024 r. to kolejny okres...
W I połowie br. liczba wszczętych kontroli podatkowych...
Grupa Salling, będąca właścicielem m.in. sieci dyskontów...
Do szeroko opisywanych w mediach oszustw, np. „na wnuczka”...
Firmy pracują nad procedurami wewnętrznymi...
Wyzwaniem będzie skumulowanie dużych inwestycji w jednym...
Są inne możliwości...
Zgodnie z wynikami najnowszego sondażu, obecnie 77,4% Polaków...