W związku z tym, że zaparcia to problem dotyczący coraz większej grupy osób, Herbapol Lublin uruchomił specjalną stronę internetową: www.nieidzwzaparte.pl Osoby odwiedzające stronę oprócz zdobycia szczegółowych informacji na temat Figury 1 i Figury 2 mogą poznać przyczyny powstawania zaparć i sposoby zapobiegania tym dolegliwościom.
Celem kampanii jest poinformowanie konsumentów o nowych produktach (Figura 1 i Figura 2) przeciw zaparciom oraz, że produkty te dostępne są tylko w aptekach. Dodatkowy przekaz informuje o tym, że Herbapol przywraca w życiu harmonię natury.
Reżyserem filmu reklamowego jest Tomasz Konecki. Kreację przygotowała Agencja Grey Warszawa, produkcję zrealizowała firma Graffiti Film, zaś zakupem mediów zajmuje się Universal McCann.
Figura 1 i Figura 2 to mieszanki ziołowe w torebkach do zaparzania. Nowe mieszanki, to środki przeczyszczające stosowane w zaparciach
i pomocniczo w leczeniu nadwagi. Figura 1 oraz Figura 2, to produkty lecznicze dostępne w aptekach bez recepty.
Różnica między Figurą 1 a Figurą 2 polega na zastosowanych w produktach składnikach aktywnych. Składnikiem czynnym Figury 1 jest liść senesu, zaś Figury 2 kora kruszyny. Składniki aktywne mieszanek pobudzają perystaltykę jelit, dzięki czemu skutecznie pomagają w likwidacji zaparć.
Specjaliści z Herbapolu zalecają picie Figury 1 lub Figury 2 raz dziennie, wieczorem (przed snem). Dzięki temu, efekt terapeutyczny powinien pojawić się rano
tagi: Herbapol,kampania reklamowa herbapolu,figura ,
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...