Od kwietnia kampanijne spoty telewizyjne emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kablowych, a w maju można będzie obejrzeć je w kinach. Wsparciem kampanii są reklamy prasowe. Wprowadzaniu nowego produktu na rynek towarzyszy szeroko zakrojona kampania reklamowa w Internecie, przy czym główny nacisk położony został na media społecznościowe. Działania promocyjne kierowane są przede wszystkim do kobiet, gdyż - jak wynika z badań fokusowych przeprowadzonych przez agencję Eura7 przed startem kampanii - nowy smak szczególnie trafia w potrzeby tej grupy.
Aby podkreślić świeżość, pierwszych na polskim rynku cukierków o smaku zielonej herbaty, Eura7 zorganizowała dla marki konkurs - „Najświeższy smak na rynku” (www.konkursverbena.pl). Zadaniem jego uczestników jest przesłanie linków do kobiecych blogów, które pokazują wyjątkowo świeże pomysły oraz inspirują czytelników wraz z uzasadnieniem zgłoszenia.
Za stworzenie koncepcji strategicznej i kreatywnej wprowadzenia nowego produktu na rynek oraz jego komunikację w social media odpowiada agencja interaktywna Eura7. Kampania potrwa do 30 maja.
Kombinacja delikatnej zielonej herbaty, łagodnej werbeny i orzeźwiającej limonki w cukierkach Verbena – zielona herbata, jest propozycją I.D.C. Polonia na nadchodzące letnie miesiące.
tagi: I.D.C. Polonia , cukierki , Verbena , zielona herbata ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...