Od kwietnia kampanijne spoty telewizyjne emitowane są w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz kablowych, a w maju można będzie obejrzeć je w kinach. Wsparciem kampanii są reklamy prasowe. Wprowadzaniu nowego produktu na rynek towarzyszy szeroko zakrojona kampania reklamowa w Internecie, przy czym główny nacisk położony został na media społecznościowe. Działania promocyjne kierowane są przede wszystkim do kobiet, gdyż - jak wynika z badań fokusowych przeprowadzonych przez agencję Eura7 przed startem kampanii - nowy smak szczególnie trafia w potrzeby tej grupy.
Aby podkreślić świeżość, pierwszych na polskim rynku cukierków o smaku zielonej herbaty, Eura7 zorganizowała dla marki konkurs - „Najświeższy smak na rynku” (www.konkursverbena.pl). Zadaniem jego uczestników jest przesłanie linków do kobiecych blogów, które pokazują wyjątkowo świeże pomysły oraz inspirują czytelników wraz z uzasadnieniem zgłoszenia.
Za stworzenie koncepcji strategicznej i kreatywnej wprowadzenia nowego produktu na rynek oraz jego komunikację w social media odpowiada agencja interaktywna Eura7. Kampania potrwa do 30 maja.
Kombinacja delikatnej zielonej herbaty, łagodnej werbeny i orzeźwiającej limonki w cukierkach Verbena – zielona herbata, jest propozycją I.D.C. Polonia na nadchodzące letnie miesiące.
tagi: I.D.C. Polonia , cukierki , Verbena , zielona herbata ,
Ponad 20 stowarzyszeń i fundacji z branży winiarskiej łączy...
Zdaniem ekspertów, znaczenie promocji w najbliższym czasie...
Rada Nadzorcza spółki POLOmarket z dniem 4 listopada...
Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej...
40 proc. na ten cel oszczędza...
Dzierżawcy mają zyskać dostęp do unijnych dopłat...
W pierwszej połowie przyszłego roku będzie się utrzymywać...
Branża piwowarska w Europie to 2 miliony miejsc pracy i 40 mld...