Koncepcję kreatywną magazynu stworzył Schulz, który redaguje całość materiału, przygotowuje teksty i zdjęcia. Praca dla jednego z liderów w branży to wyzwanie wymagające ciągłego kreowania nowych trendów w fotografii i aranżacji potraw. Sukcesów Agencji dowodzi ośmioletnia już praca z przy obsłudze Serwisu Konsumenta WINIARY. Najnowsze wydanie kwartalnika zawiera przepisy, wywiad z gwiazdą oraz dodatek specjalny, broszurę z przepisami na lato.
tagi: winiary,shulz,współpraca winiary,nestle ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...