Koncepcję kreatywną magazynu stworzył Schulz, który redaguje całość materiału, przygotowuje teksty i zdjęcia. Praca dla jednego z liderów w branży to wyzwanie wymagające ciągłego kreowania nowych trendów w fotografii i aranżacji potraw. Sukcesów Agencji dowodzi ośmioletnia już praca z przy obsłudze Serwisu Konsumenta WINIARY. Najnowsze wydanie kwartalnika zawiera przepisy, wywiad z gwiazdą oraz dodatek specjalny, broszurę z przepisami na lato.
tagi: winiary,shulz,współpraca winiary,nestle ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...