Połączenie piwa i lemoniady doskonale wypełniło lukę między piwami smakowymi, a lagerami. To propozycja dla osób, które poszukują letniego orzeźwienia, a zarazem wyjątkowego smaku - mówi Aleksandra Zarychta-Kuzalska Brand PR Manager Kompanii Piwowarskiej. – Posiłkując się danymi
z ubiegłego roku wiemy, że Polacy pokochali Shandy i są otwarci na piwne nowości, więc zależy nam na rozszerzeniu tej kategorii.
Piwo łączone z lemoniadą ma od lat wielu zwolenników w krajach zachodnich. W Polsce ten typ piwa zapoczątkował właśnie Lech Shandy. Krystaliczne, filtrowane na zimno piwo Lech i oryginalna klarowna lemoniada w idealnych proporcjach 50/50 – wyróżniają Lecha Shandy na tle konkurencji. Polacy pokochali ten krystaliczny mix i w drugim kwartale 2012 roku wypijali 80 litrów Lecha Shandy na minutę. Właśnie dlatego, Kompania Piwowarska zdecydowała się na wprowadzenie kolejnego wariantu – Lech Shandy Dry Orange. Nowy Shandy to krystaliczne piwo Lech orzeźwione lemoniadą o smaku wytrawnej pomarańczy. Dzięki przełamaniu słodyczy pomarańczy delikatną goryczką piwa, napój ma wytrawny, mniej słodki smak. Taki mix piwa z lemoniadą idealnie gasi pragnienie w ciepłe, letnie dni.
Lech Shandy Dry Orange zawiera zaledwie 2,6 % alkoholu i jest doskonałą alternatywą dla napojów gazowanych. Lech Shandy Dry Orange to edycja limitowana – dostępny będzie tylko w sezonie letnim.
Sprzedaż Lecha Shandy Dry Orange wspiera kampania ATL (spot telewizyjny, niestandardowy outdoor, kampania digitalowa) oraz materiały POSM w punktach sprzedaży. Lech Shandy Dry Orange dostępny jest w dwóch opakowaniach: 440 ml (puszka) oraz 500 ml (butelka).
Za działania digital i social media odpowiada agencja John Pitcher. Materiały POSM przygotowała agencja Afekt. Za spot odpowiada agencja McCann Ericsson. Opakowania zaprojektowało studio Mango Design. Działania PR prowadzi Q&A Consulting.
Więcej na: http://www.lech.pl/shandy oraz http://pl.wikipedia.org/wiki/Shandy