Komunikacja oparta jest na działaniach ATL, BTL oraz opakowaniu promocyjnym. W promocję marek zostały zaangażowane gwiazdy polskiej sceny muzycznej oraz telewizji. Akcja zakończy się "Wielkim Ważeniem" podczas "Wielkiego Złotego Finału" którego punktem kulminacynym są dwa eventy, gdzie zostanie wręczony kilogramowy złoty kufel wartości 60 000 zł.
tagi: Royal Unibrew,Shulz ,
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Naczelny Sąd Administracyjny wydał wyrok potwierdzający...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...