Spoty reklamowe można obejrzeć między innymi w TVP, Polsacie, na kanale Cartoon Network oraz w pakiecie dziecięcym AT Media (kanały Jetix, Mini Mini, ZigZap)
Dodatkowo Akuku! zostały również sponsorem Wieczorynki w pierwszym programie TVP, programów Budzik (poniedziałki, godz. 8.55), Domisie (środy, godz. 9.00) oraz Jedyneczka (piątki, 9.00) na tym samym kanale oraz Kina familijnego w TVN.
Kampania przygotowana przez agencje Kid&Young oraz dział marketingu firmy Jutrzenka skierowana jest przede wszystkim do dzieci, stąd forma reklamy w postaci bajki rysunkowej. Spot przedstawia nowy świat bohaterów Akuku!, którzy aktywnie spędzają czas, bawią się ale
i główkują. Nowi bohaterowie znajdują się na opakowaniach nowych żelków Akuku! nadziane Misie oraz cukierkach Akuku! musujących i barwiących język.
tagi: akuku,jutryenka,kampania promoczjna ,
W kwietniu ceny w sklepach wzrosły rdr. średnio o 5,6%, czyli...
Grupa Eurocash w pierwszym kwartale 2025 r. wypracowała 6,9...
W I kw. 2025 r. stwierdzono 9,3 tys. przestępstw kradzieży w...
Mennica Skarbowa odnotowała około 50-procentowy wzrost...
Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...