Nagrodzone w konkursie „Laur Konsumenta 2007” firmy oraz ich produkty i usługi wyłonione zostały na podstawie badań polskiego rynku konsumenckiego. Badania te miały na celu określenie poziomu preferencji wobec marki/usługi/produktu, zaangażowania klienta w produkt, emocjonalne przywiązania do marki, długotrwały sentyment, wpływ doświadczeń osobistych czy wpływ reklamy na decyzję wyboru. Badania przeprowadzono za pomocą sondażu telefonicznego i e-mailowego oraz poprzez spotkania bezpośrednie, a wśród ankietowanych znaleźli się przedstawiciele gospodarstw domowych i polskich przedsiębiorstw w wieku od 15 do 74 lat.
Pytania w ankietach miały charakter otwarty - w związku z tym badani sami musieli wskazać markę, która ich zdaniem była najlepsza w danej kategorii. Badania były prowadzone cyklicznie od stycznia do czerwca, a liczba respondentów sięgnęła 1000 osób.
Przeprowadzone badania pozwoliły wyłonić najbardziej uznane przez Polaków marki, usługi i produkty. W ten sposób okazało się, że marka Prymat jest najlepiej postrzeganą marką przypraw w Polsce. Zwycięstwo marki Prymat w prestiżowym konkursie "Laur Konsumenta" potwierdza skuteczność zmian, jakie zachodzą w najbardziej dynamicznie rozwijającej się marce przypraw w Polsce. We wrześniu 2006 roku marka Prymat przeszła gruntowną zmianę szaty graficznej. Zoptymalizowano także portfolio marki, które opiera się na pięciu podstawowych rodzinach przypraw jednorodnych: pieprze, papryki, zioła, sole oraz przyprawy korzenne oraz na trzech liniach mieszanek przyprawowych: smak tradycji, kuchnie świata oraz grill. W 2007 roku w ofercie marki Prymat pojawiły się nowe produkty: marynaty do mięs, sosy sałatkowe, bułki tarte oraz przyprawa do steku.
tagi: Przmat,laur konsumenta,nagroda dla marki przmat ,
Stokrotka ogłosiła dołączenie do zespołu nowej dyrektor...
Maspex Romania SRL, spółka należąca do Grupy Maspex...
Wygodne dostawy w ciągu maksymalnie 30 minut, bogaty wybór...
Na wysokich cłach stracą obie strony...
Na rynku pojawił się nowy rodzaj oszustwa...
Komisja szuka nowych źródeł dochodów...
Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc...
Komentarz Prezesa Polskiej Izby Handlu...