Nieskategoryzowane

„Laur Konsumenta 2007” dla napoju energetycznego TIGER

Sobota, 29 września 2007
Tiger został zwycięzcą ogólnopolskiego konkursu „Laur Konsumenta 2007”, organizowanego przez Przegląd Gospodarczy Gazety Prawnej, w kategorii „Energy Drink”.

„Laury Konsumenta” zostały przyznane już po raz trzeci. Pierwsza edycja konkursu miała miejsce w 2004 roku. Stworzony w ramach projektu ranking oparty jest na badaniu popularności produktów i usług na polskim rynku. W badaniach  udział wzięło tysiące Polaków wskazujących na najwyżej cenione przez siebie marki.
Godło „Laur Konsumenta” jest projektem tworzonym przez polski rynek konsumencki. Badania prowdzone pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa pozwoliły wyłonić najpopularniejsze produkty i marki na rynku krajowym, pozytywnie oceniane przez konsumentów. Oceniano przede wszystkim jakość produktu, chęć jego rekomendacji znajomym, przywiązanie Klienta do danej marki oraz wpływ doświadczeń osobistych na decyzję zakupu. Na ostateczne wyniki wpływ miały również opinie czytelników nadsyłane do redakcji „Przeglądu Gospodarczego Gazet Prawnej”.

tagi: tiger,laur konsumenta,gellwe ,