Hochland Piato do smarowania produkowany jest na bazie serów solankowych, ma prawdziwie śródziemnomorski smak poprzez wyraziste i intensywne dodatki. Produkt wyróżnia wygodne, atrakcyjne graficznie opakowanie i przede wszystkim forma – do smarowania, pozwalająca na codzienne użytkowanie, również na kanapki, dipy i kremy!
Hochland Piato do smarowania oferowany jest w trzech wariantach 150g: Oryginalny, Z papryczką chili i bazylią, Z czosnkiem i bazylią.
Konsumenci pokochali Hochland Piato do smarowania. Aż 88% respondentów (SMG/KRC Millward Brown, grudzień 2012) pozytywnie oceniło smak wszystkich wariantów, konsumentom podoba się grafika i format opakowań, a nazwa Hochland Piato – w ich ocenie, to śródziemnomorski charakter, bardzo dobrze dopasowany do produktu.
Wprowadzenie na rynek Hochland Piato będzie miało silne wsparcie ATL i BTL, w telewizji, prasie, internecie i punktach sprzedaży.
Innowacyjny Hochland Piato do smarowania dzięki wysokiej akceptacji konsumentów i silnemu wsparciu ma duży potencjał i szanse na dynamiczny rozwój całej kategorii!
Jednocześnie zaplanowano rebranding marki Patros, która zmieni nazwę na Piato, a także przejdzie pod brand parasolowy Hochland. „Piato” – po grecku znaczy „danie”, a marka Piato – w ocenie konsumentów jest postrzegana jako bardziej śródziemnomorska.
W skład nowej rodziny serów śródziemnomorskich Hochland Piato wejdą: Hochland Piato do smarowania Oryginalny 150 g, Hochland Piato do smarowania Z papryczką chili i bazylią 150 g, Hochland Piato do smarowania Z czosnkiem i bazylią 150 g, Hochland Piato Naturalny 200 g, Hochland Piato Z ziołami 150 g, Hochland Piato Z pomidorami i bazylią 150 g, Hochland Piato Z ziołami śródziemnomorskimi 150 g.
tagi: Hochland , Piato , do smarowania , ser solankowy ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...