Jednym z wyzwań Hochland Polska na ten rok jest dalsze zdynamizowanie całej kategorii serów topionych. Konsumenci cały czas poszukują produktów naturalnych – zwracają uwagę na ich skład i pochodzenie. Coraz modniejszy staje się trend powrotu do prostych, domowych smaków, a jednocześnie odkrywanie nowości. Tempo życia jest coraz szybsze, coraz większa ilość osób zaczyna preferować zdrowy styl życia, zdrowe odżywianie, większą ilości sportu, co wpływa na poszukiwanie szybkich i wygodnych rozwiązań w produktach spożywczych.
Hochland rozumiejąc potrzeby konsumentów wprowadza w maju na rynek wyjątkowy, NOWY – Hochland Twarogowy w plastrach!
Hochland Twarogowy w plastrach produkowany jest na bazie naturalnego twarogu, stąd jego smak jest prawdziwie twarogowy, jednocześnie podkreślony przez wyraziste i intensywne dodatki. Hochland Twarogowy w plastrach oferowany jest w wygodnych opakowaniach wykonanych z białej, matowej folii, w trzech wariantach 150g: Naturalny, Z chrzanem, Z cebulką i szczypiorkiem.
Hochland Twarogowy w plastrach uzyskał bardzo wysokie oceny konsumentów w badaniu SMG/KRC Millward Brown: 88% pozytywnie oceniło smak wszystkich wariantów, 94% podoba się grafika opakowań i unikalny design, a ponadto 82% stwierdziło, że wyróżnia się na tle konkurencji!
Wejście na rynek Hochland Twarogowy w plastrach będzie wsparte poprzez ATL i BTL w ramach działań 360°, które swoim zasięgiem obejmą telewizję, prasę, internet, degustacje, POS, szeroko zakrojone działania PR.
tagi: Hochland , Twarogowy w plastrach , ser , sery , ser topiony ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...