Nieskategoryzowane

BOSMAN ROZDAJE „ NAGRODY PO NASZEMU”! RUSZYŁA LETNIA PROMOCJA MARKI

Piątek, 31 sierpnia 2007
Ruszyła najnowsza kampania promocyjna marki Bosman, z portfolio Carlsberg Polska, pod hasłem „NAGRODY PO NASZEMU”. Przez całe lato, do końca sierpnia, każdy, kto weźmie udział w promocji marki będzie miał szanse na zdobycie jednej z atrakcyjnych, letnich nagród Bosmana. W tym sezonie plaże w regionie Zachodniopomorskim będą „po bosmańsku” niebieskie - do wygrania aż 55 000 plażowych nagród!

 Bardzo prosty mechanizm promocji zachęca do udziału w zabawie. Przy zakupie od 6 do 20 piw Bosman, otrzymać będzie można odpowiednio - piłkę plażową, bandankę, klapki – japonki, torbę plażową lub parawan. Na każdej z nagród, poza brandingiem marki Bosman, pojawi się także logo „The Tall Ships’ Races” – niezwykłej, największej tego roku, międzynarodowej imprezy żeglarskiej, której finał będzie miał miejsce w Szczecinie w dniach 4-7 sierpnia. Marka Bosman jest Głównym Sponsorem Portowym „The Tall Ships’ Races”.
 „Przygotowując naszą tegoroczną, letnią promocję chcieliśmy w szczególny sposób podkreślić zaangażowanie marki Bosman w sponsoring finału regat „The Tall Ships’ Races” w Szczecinie.” - mówi Agata Pietrzyk, Junior Brand Manager marki Bosman w Carlsberg Polska. „Trudno o bardziej spektakularne wydarzenie tego lata. Zlot 100 największych i najstarszych żaglowców świata będzie niewątpliwie dla wszystkich odwiedzających w tym czasie Szczecin niezapomnianym przeżyciem. Mam nadzieję, że nasi konsumenci, jak zwykle nas nie zawiodą i postarają się, aby plaże naszego wybrzeża w oryginalny sposób witały wszystkich uczestników regat - barwami Bosmana. 9 000 bosmańskich parawanów z pewnością im w tym pomoże!” – dodaje Agata Pietrzyk.

Hasło promocji „NAGRODY PO NASZEMU” podkreśla lokalny charakter marki Bosman i jej silny związek z tradycjami regionu zachodniopomorskiego.

Promocja komunikowana jest na opakowaniach piwa Bosman, materiałach POS oraz na stronie www.bosman.pl. Kampania prowadzona będzie na terenie regionu zachodniopomorskiego do końca sierpnia 2007 roku.

tagi: bosman,kampania,promocja,carlsberg ,