Nowości

Tymbark wchodzi w nową kategorię - napoje gazowane

Wtorek, 02 kwietnia 2013
Tymbark poszerza swoją ofertę i wchodzi w zupełnie nową kategorię. Właśnie rozpoczyna się sprzedaż owocowych napojów gazowanych.
Tymbark Gazzzowany – to najbardziej owocowy napój gazowany, który dodatkowo jest bez konserwantów i sztucznych substancji słodzących. Napoje są dostępne w trzech lubianych przez konsumentów smakach: Gazzzowana Pomarańcza, Gazzzowana Cytryna oraz Gazzzowany Grejpfrut. Wysoką jakość gwarantuje Tymbark -  lider rynku soków, nektarów i napojów owocowych w Polsce. Produkt ma atrakcyjną cenę dla konsumentów i będzie wsparty najdłuższą w historii Tymbarku kampanią reklamową oraz działaniami skierowanymi do sklepów. Rynek napojów owocowych gazowanych wart jest ok. 1 miliard zł, a jego wielkość szacuje się na 700 milionów litrów.

Krzysztof Pawiński, prezes Zarządu Grupy Maspex Wadowice:
Tymbark Gazzzowany  to uzupełnienie naszej oferty i możliwość zwiększenia obrotów. Myślenie o dalszym rozwoju jest równoznaczne z innowacyjnym podejściem do kategorii, szczególnie ze strony lidera. Uważamy, że jeśli dana marka ma silne kompetencje, to w pewnym obszarze wokół niej można z powodzeniem lokować produkty, które w naturalny sposób będą stanowić jej uzupełnienie, a jednocześnie będą umacniać jej pozycję na rynku i czynić ją atrakcyjną”.   

Marka Tymbark to zdecydowany lider na rynku soków, nektarów i napojów w Polsce. To także jedna z najbardziej wartościowych i najlepiej postrzeganych przez konsumentów marek. Na 10 Polaków, aż 9 dobrze zna Tymbark (źródło: Millword Brown SMG/KRC, badania trackingowe, luty 2012). W szerokiej ofercie Tymbarku konsument znajdzie owocowe i warzywne soki 100% bez dodanego cukru, soki 100% dla dzieci, egzotyczną linię Owoców Świata, a także nektary i napoje o wysublimowanych kompozycjach smakowych. Portfolio uzupełniają również napoje Next – połączenie soczystych owoców i zielonej herbaty, w nowoczesnym stylowym opakowaniu. Wszystkie produkty w ofercie Tymbarku nie zawierają sztucznych barwników ani konserwantów. Soki, nektary i napoje Tymbarku są znane w prawie 30 krajach na całym świecie, m.in.: w Rumunii, Litwie, Łotwie, Wielkiej Brytanii, Kanadzie, Irlandii, USA, Szwecji, Finlandii, Holandii, na Malcie i Cyprze.

Informacje o produkcie:
Dla tych, którzy poszukują mocno owocowych smaków oraz pragną orzeźwienia, Tymbark przygotował wyjątkowy produkt –Tymbark Gazzzowany bez konserwantów i sztucznych substancji słodzących. Tymbark Gazzzowany to trzy najbardziej popularne smaki:  Pomarańcza, Cytryna i Grejfrut  z delikatnie buzującymi bąbelkami. Wysoką jakość gwarantuje Tymbark -  lider rynku soków, nektarów i napojów w Polsce.
Produkt oferowany jest w poręcznej butelce 0,5 l oraz w większym, rodzinnym w opakowaniu  o pojemności 1,5 l.

Sugerowana cena na półce:  butelka 0,5 l -  1,99 zł, butelka 1, 5 l – 3,99 zł
Opakowanie jednostkowe: butelka plastikowa 0,5 l, butelka plastikowa 1, 5 l

Producent:  Tymbark – GMW Sp. z o. o. Sp k., 34-650 Tymbark
Dystrybutor: MWS Sp. z o.o. Sp.k., ul. Strefowa 13, 43-100 Tychy

tagi: tymbark , maspex , napoje gazowane ,