„Po sukcesie naszych produktów czekoladowych, postanowiliśmy zainwestować w nowy segment rynku. Jestem przekonany, że orzechy w czekoladzie posmakują naszym dotychczasowym klientom, ale liczymy też, że przyciągniemy nimi nowych odbiorców” - mówi Marek Spuz vel Szpos, Prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka”.
Nowy wyrób będzie sprzedawany w 90-gramowych opakowaniach. Paczki zachowane są w kolorystyce zielono-białej ze zdjęciem orzechów w ich centralnym punkcie. „Pszczółka” zaczęła już pracę nad kolejnymi bakaliami w czekoladzie. Będą to żurawina i rodzynki. Produkcja nowych słodyczy jest możliwa dzięki maszynie do drażerowania, którą do tej pory lubelska fabryka cukierków wykorzystywała do oblewania czekoladą karmelków takich jak „Czekoladowa Mieszkanka Imieninowa” czy „Kulki Kibica”.
Fabryka Cukierków „Pszczółka” regularnie rozszerza swoją ofertę o nowe produkty i nowoczesne rozwiązania. Pod koniec ubiegłego roku firma wprowadziła bardziej wydajne, 200-gramowe opakowania karmelków w nowej szacie graficznej. Rebranding przeszły najpierw topowe marki „Pszczółki” - Jogusie”, „Musss”, „Miętowe Lubelskie z Czekoladą” i „Mieszanka Imieninowa”. W lutym odświeżone zostały opakowania dwóch kolejnych produktów – karmelków miodowych „Pszczółki” oraz tradycyjnych „Kukułek”. Dodatkowo, na wszystkich nowych paczkach pojawiło się nowe hasło reklamowe – „Wyprodukowane z pasją”.
W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i...
„Nagroda Orła ESG to dla nas ogromne wyróżnienie” - z...
Wojna cenowa między największymi na rynku dyskontami jest...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...