„Po sukcesie naszych produktów czekoladowych, postanowiliśmy zainwestować w nowy segment rynku. Jestem przekonany, że orzechy w czekoladzie posmakują naszym dotychczasowym klientom, ale liczymy też, że przyciągniemy nimi nowych odbiorców” - mówi Marek Spuz vel Szpos, Prezes Fabryki Cukierków „Pszczółka”.
Nowy wyrób będzie sprzedawany w 90-gramowych opakowaniach. Paczki zachowane są w kolorystyce zielono-białej ze zdjęciem orzechów w ich centralnym punkcie. „Pszczółka” zaczęła już pracę nad kolejnymi bakaliami w czekoladzie. Będą to żurawina i rodzynki. Produkcja nowych słodyczy jest możliwa dzięki maszynie do drażerowania, którą do tej pory lubelska fabryka cukierków wykorzystywała do oblewania czekoladą karmelków takich jak „Czekoladowa Mieszkanka Imieninowa” czy „Kulki Kibica”.
Fabryka Cukierków „Pszczółka” regularnie rozszerza swoją ofertę o nowe produkty i nowoczesne rozwiązania. Pod koniec ubiegłego roku firma wprowadziła bardziej wydajne, 200-gramowe opakowania karmelków w nowej szacie graficznej. Rebranding przeszły najpierw topowe marki „Pszczółki” - Jogusie”, „Musss”, „Miętowe Lubelskie z Czekoladą” i „Mieszanka Imieninowa”. W lutym odświeżone zostały opakowania dwóch kolejnych produktów – karmelków miodowych „Pszczółki” oraz tradycyjnych „Kukułek”. Dodatkowo, na wszystkich nowych paczkach pojawiło się nowe hasło reklamowe – „Wyprodukowane z pasją”.
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...