Chcąc zachęcić konsumentów do częstszego sięgania po suszone owoce i orzechy, Bakalland przygotował specjalną loterię dla wszystkich wielbicieli bakalii. Wygrać mógł każdy, kto co najmniej raz kupił paczkę bakalii i zarejestrował paragon na dedykowanej loterii stronie internetowej.
Akcja została przeprowadzona w dniach 20.11.2012 – 20.01.2013. Mechanizm loterii opierał się na codziennym losowaniu siedmiu nagród pieniężnych, jednej nagrody raz w miesiącu i jednej nagrody głównej w wysokości 10.000 zł. W sumie nagrodzonych zostało 437 osób.
Unikalne, a zarazem bardzo proste zasady pozwalały na wygodną i szybką wypłatę nagrody bezpośrednio z bankomatów, co przyczyniło się do ogromnej popularności loterii i dużego zainteresowania konsumentów. Dziennie system loterii rejestrował nawet ponad 10.000 zgłoszeń!
Po tak udanej akcji promocyjnej i bardzo dobrym przyjęciu loterii przez Klientów, Bakalland już teraz zapowiada kolejne edycje. W najbliższym czasie firma rozpocznie kolejną promocję. Będzie opierać się podobnie jak loteria Bakalmat na sprawdzonym mechanizmie HalCash, który umożliwia odbiór gotówki z bankomatu przy pomocy specjalnego kodu otrzymywanego SMSem. Współorganizatorem loterii Bakallandu była firma PayCash.
tagi: Bakalland , loteria , Bakalmat , bakalie ,
Jak wynika z najnowszego raportu firmy technologicznej...
Dzięki podpisanej z Axpo Polska umowie route-to-market sklepy...
Lidl jako pierwsza sieć handlowa zamontowała butelkomaty we...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....