Kraft Foods Polska to niekwestionowany lider rynku ciastek markowych z udziałem wartościowym na poziomie 20%. Oprócz belVity, kluczowe marki producenta w tej kategorii ciastek to: Milka, OREO, LU Petitki, Lubisie, Delicje, San.
Polski rynek ciastek składa się z takich segmentów jak biszkopty, markizy, ciastka suche, premium, herbatniki, jaffa, pierniki i ciastka pożywne. Badania pokazują, że segment ciastek pożywnych, do którego należą produkty marki belVita stanowią już blisko 10% rynku i jest to najszybciej rosnąca kategoria, zarówno pod kątem wolumenu jak i wartości udziału. Dynamicznie wzrasta jego penetracja rynku, w ciągu ostatnich trzech lat zwiększając się aż o 17%2! Trend wzrostowy obserwujemy też w częstotliwości zakupów. Udział wartościowy Kraft Foods Polska w segmencie ciastek pożywnych to niespełna 40%, z czego ponad 18% należy do marki belVita . Reagując na potrzeby konsumentów i umacniając tak silną pozycję Kraft Foods Polska wprowadza na rynek nowy wariant ciasteczek.
Marka belVita odpowiada na bardzo silną potrzebę konsumencką, dotyczącą tak intensywnej pory dnia jak poranek i braku czasu na śniadanie. Niezależnie od tego w jakim momencie życia jest konsument i jakie obowiązki na niego czekają, wspólny mianownik dla początku dnia to pośpiech. Mimo, iż eksperci mówią, że pierwszy posiłek ma największe znaczenie, w porannym biegu często nie starcza nam już na niego czasu. W efekcie nawet 1/3 Polaków nie je regularnie śniadania.
Kraft Foods wprowadza na polski rynek produkt, który łączy dwa najbardziej lubiane przez konsumentów smaki belVita: pyszne ciastko kakaowe z wartościowym jogurtem naturalnym. Nowy wariant zawiera jogurt naturalny z żywymi kulturami bakterii, pełne ziarno 5 rodzajów zbóż i pyszne kakao.
„Pyszne Nadzienie kakaowe z jogurtem naturalnym to idealny składnik zbilansowanego śniadania. Doskonale odpowiada na potrzebę konsumentów, którzy chcieliby zjeść zdrowe, pożywne śniadanie, ale w natłoku porannych obowiązków nie mają na to czasu. To idealne rozwiązanie dla osób, które chcą zjeść poranny posiłek szybko i dobrze. Ciasteczka z pełnego ziarna 5 zbóż zawierają węglowodany, które uwalniają się przez 4 godziny po zjedzeniu i dostarczają nam energii na cały poranek. Nadzienie jest przygotowane z pysznego jogurtu naturalnego i zawiera żywe kultury bakterii o korzystnym wpływie na organizm” – mówi Agnieszka Dobrowolska, Brand Manager marki belVita.
belVita Pyszne Nadzienie kakaowe z jogurtem naturalnym
Zawierają 50% zbóż, w tym 20% pełnego ziarna.
2 ciastka pokrywają ponad 35% zalecanego dziennego spożycia wit. B1, ponad 25% magnezu
i żelaza oraz 15% zapotrzebowania na wapń.
Nowe ciasteczka są w sprzedaży w dwóch formatach:
• Mniejszym, poręcznym - 50 g/ 1,39 zł
• Większym - 235 g/ 6,99 zł
Marka belVita otrzyma całoroczne silne wsparcie marketingowe i komunikacyjne, W skład działań wchodzić będzie ogólnopolska kampania telewizyjna. Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiadała agencja Havas, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, za działania PR, współpracę z ekspertami i blogerami odpowiada Agencja Rc2. Działania w Internecie uzupełnia strona www dedykowana marce. Równolegle prowadzone będą liczne aktywności w punktach sprzedaży.
tagi: Kraft Foods , ciasteczka , belVita , Pyszne Nadzienie kakaowe z jogurtem naturalnym ,
Stock Polska uruchomił jedno z najnowocześniejszych centrów...
Wraz z początkiem lipca funkcję Dyrektora Marketingu...
Nabór wniosków ruszy w sierpniu...
Kredyty udzielane firmom oraz ratalne mają się gorzej...
Mają być gotowe w wakacje...
Wstępne obliczenia sugerują, że trwające fale upałów w...
Ze wstępnych danych Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki...