Dla hucznego wprowadzenia nowości na rynek firma przygotowała kampanię reklamową. Działania reklamowe rozpoczną się w lutym i potrwają do końca marca. W ramach kampanii zostaną wyemitowane spoty reklamowe , przede wszystkim w stacjach ogólnopolskich, jak TVP i TVN, a także w telewizjach kablowych. Spot telewizyjny podkreśla wyjątkowość nowego smaku wafelków. Oprócz działań w telewizji, firma przygotowała także wiele atrakcji dla fanów na portalu społecznościowym Facebook. Dla Partnerów Handlowych przygotowano atrakcyjne pakiety promocyjne, a także różnorodne materiały POS, eksponujące towar i pomagające zwiększyć sprzedaż.
tagi: Góralki , IDC , wafle , wafelki , I.D.C. Polonia , Góralki Nugatowe ,
Podpisana w 2023 roku umowa sponsorska z wodą Staropolanka z...
W przedostatnim kwartale roku o 9,5% rdr. zwiększył się ruch...
Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol kolejny rok z rzędu...
Ankietowani wskazali pięć rzeczy, których obecnie...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...