Dla hucznego wprowadzenia nowości na rynek firma przygotowała kampanię reklamową. Działania reklamowe rozpoczną się w lutym i potrwają do końca marca. W ramach kampanii zostaną wyemitowane spoty reklamowe , przede wszystkim w stacjach ogólnopolskich, jak TVP i TVN, a także w telewizjach kablowych. Spot telewizyjny podkreśla wyjątkowość nowego smaku wafelków. Oprócz działań w telewizji, firma przygotowała także wiele atrakcji dla fanów na portalu społecznościowym Facebook. Dla Partnerów Handlowych przygotowano atrakcyjne pakiety promocyjne, a także różnorodne materiały POS, eksponujące towar i pomagające zwiększyć sprzedaż.
tagi: Góralki , IDC , wafle , wafelki , I.D.C. Polonia , Góralki Nugatowe ,
Z najnowszego rynkowego raportu wynika, że w tym roku 24%...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...
Inwestycje w maszyny i wyższa sprzedaż...
Eksperci zapowiadają, że nowe przepisy TFR i MiCA...
W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa....