Dla hucznego wprowadzenia nowości na rynek firma przygotowała kampanię reklamową. Działania reklamowe rozpoczną się w lutym i potrwają do końca marca. W ramach kampanii zostaną wyemitowane spoty reklamowe , przede wszystkim w stacjach ogólnopolskich, jak TVP i TVN, a także w telewizjach kablowych. Spot telewizyjny podkreśla wyjątkowość nowego smaku wafelków. Oprócz działań w telewizji, firma przygotowała także wiele atrakcji dla fanów na portalu społecznościowym Facebook. Dla Partnerów Handlowych przygotowano atrakcyjne pakiety promocyjne, a także różnorodne materiały POS, eksponujące towar i pomagające zwiększyć sprzedaż.
tagi: Góralki , IDC , wafle , wafelki , I.D.C. Polonia , Góralki Nugatowe ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...