Kultowy poziomkowy smak, spójna strategia marketingowa, nowa identyfikacja wizualna i silne wsparcie punktów sprzedaży – tak koncern spożywczy z podkrakowskiego Zabierzowa zaplanował reaktywację marki BLOW. W nowej odsłonie BLOW stał się synonimem kobiecej subtelności, dobrego smaku, szyku i stylu glamour, zachowując jednak charakterystyczną czarno-różową stylistykę. Od początku lutego napój jest dostępny w sprzedaży – do każdej puszki w sugerowanej cenie detalicznej 1,99 zł dołączany jest gratis w postaci słomki.
„Marka BLOW jest trzecim napojem energetycznym w naszym portfolio obok BLACK Energy Drink i N-GINE. Jesteśmy obecnie największym producentem energetyków w Polsce, co z jednej strony ogromnie nas motywuje, z drugiej zaś – bardzo zobowiązuje. Wierzymy, że starannie przygotowana nowa oprawa marki BLOW spotka się z uznaniem kolejnych konsumentek” – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu FoodCare.
W recepturze poziomkowego BLOW zachowano dodatek antocyjanów, czyli naturalnych barwników uczestniczących w syntezie kolagenu, który odpowiada za stan i wygląd skóry, a także poprawia kondycję włosów i paznokci.
W I kwartale FoodCare stawia na zbudowanie szerokiej dystrybucji, ruszając ze sprzedażą równolegle w kanale tradycyjnym i nowoczesnym. Produkt będzie silnie eksponowany w punktach sprzedaży – od materiałów POS, które wyróżnią napój na półce, poprzez plakaty, aż po standy i ekspozycje paletowe. Obecnie udziały BLOW sięgają 1,5 proc. FoodCare planuje jednak już w 2013 roku zwiększyć je do poziomu 5 proc.