FRUGO żelki w czterech energetycznych kolorach: czarnym, zielonym, czerwonym i pomarańczowym zadebiutowały pod koniec lata ubiegłego roku i od razu podbiły serca FRUGO fanów.
W samym środku karnawału paleta barw FRUGO została wzbogacona o nowe egzotyczne smaki: żółty i różowy. Żółte FRUGO żelki skrywają w sobie odjazdowy, pozytywnie zakręcony mix tropikalnych owoców. W małych żelkach-butelkach zamknięto unikalne połączenie zabawnego mango, rozwydrzonej Papai i szalejącego ananasa. Z kolei różowe FRUGO żelki to wystrzałowa mieszanka soczystego grejpfruta i winogron, wzbogacona tajemniczą energią Grosse Lucuma, która z pewnością zachwyci wszystkich miłośników dobrej zabawy. Tropikalny rodowód każdego ze smaków zamkniętych w FRUGO żelkach sprawi, że wielu amatorów karnawałowych szaleństw połączy swe siły w gorącym tańcu.
„Z myślą o naszych FRUGO fanach przygotowaliśmy kolejne produkty, które wprawią wszystkich w karnawałowy nastrój tej zimy! Żółty i różowy to kolory zabawy, szaleństwa i dobrego humoru, to również barwy symbolizujące zmysłowość i tajemniczość. Właśnie takie są nowe smaki FRUGO żelek: zawsze w naturalnie dobrym nastroju, z nutką zagadkowych tropikalnych owoców” – powiedziała Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu w firmie FoodCare.
Nowe FRUGO żelki dostępne są w pełnych koloru, 100 g opakowaniach w sugerowanej cenie 2,99 zł.
tagi: Frugo , FoodCare , żelki ,
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Magazyn o powierzchni 43 000 m² zostanie oddany do użytku w...
Zaległe zadłużenie kredytowe i pozakredytowe producentów...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...