Nowości

Jeszcze lepsza pizza Rigga?

Środa, 30 stycznia 2013 Autor: Monika Dawiec,
Rigga Dr. Oetkera, jedna z 3 najsilniejszych polskich marek pizz mrożonych, już w lutym 2013 r. zostanie zaprezentowana w nowej odsłonie. Firma przedstawi produkt w ulepszonej recepturze, z jeszcze bardziej atrakcyjnymi dodatkami oraz w 2 niedostępnych wcześniej kompozycjach smakowych. Całość zmian podkreśli nowe logo i opakowanie.
Już na początku lutego 2013 roku w sklepach pojawi się nowa Rigga. Nowoczesna szata graficzna opakowań ma podkreślać jeszcze lepszy wygląd i smak pizzy, która będzie bardziej chrupiąca, wzbogacona o jeszcze smaczniejsze kompozycje dodatków i przypraw.

„Miłośnicy pizzy z pewnością docenią nowe połączenia składników i bardziej atrakcyjny wygląd Riggi” – ocenia Joanna Olender, Senior Product Manager Dr. Oetker. – „Ponadto dotychczasową ofertę uzupełnimy o dwa, dobrze zapowiadające się smaki pizzy: z szynką i salami oraz z szynką i pieczarkami z sosem czosnkowym”.

Badania konsumenckie potwierdzają, że zmiany wpłyną korzystnie na wizerunek marki Rigga. Wyraźna kolorystyka i nowoczesne logo zwracają uwagę klientów w miejscu sprzedaży. Rigga w nowych opakowaniach i z nowymi recepturami postrzegana jest jako produkt lepszej jakości, bogatsza w dodatki. Marka kojarzy się z klasą i dobrym smakiem, a konsumenci chętniej utożsamiają się z nią.

Sprzedaż pizzy Rigga zostanie wsparta działaniami w internecie. W lutym ruszy dedykowany profil na FB, na którym będą organizowane konkursy dla fanów oraz inne atrakcje.

tagi: Dr. Oetker , Rigga , pizza ,