Rigga Dr. Oetkera, jedna z 3 najsilniejszych polskich marek pizz mrożonych,
już w lutym 2013 r. zostanie zaprezentowana w nowej odsłonie. Firma przedstawi produkt w ulepszonej recepturze, z jeszcze bardziej atrakcyjnymi dodatkami oraz w 2 niedostępnych wcześniej kompozycjach smakowych. Całość zmian podkreśli nowe logo i opakowanie.
Już na początku lutego 2013 roku w sklepach pojawi się nowa Rigga. Nowoczesna szata graficzna opakowań ma podkreślać jeszcze lepszy wygląd i smak pizzy, która będzie bardziej chrupiąca, wzbogacona o jeszcze smaczniejsze kompozycje dodatków i przypraw.
„Miłośnicy pizzy z pewnością docenią nowe połączenia składników i bardziej atrakcyjny wygląd Riggi” – ocenia Joanna Olender, Senior Product Manager Dr. Oetker. – „Ponadto dotychczasową ofertę uzupełnimy o dwa, dobrze zapowiadające się smaki pizzy: z szynką i salami oraz z szynką i pieczarkami z sosem czosnkowym”.
Badania konsumenckie potwierdzają, że zmiany wpłyną korzystnie na wizerunek marki Rigga. Wyraźna kolorystyka i nowoczesne logo zwracają uwagę klientów w miejscu sprzedaży. Rigga w nowych opakowaniach i z nowymi recepturami postrzegana jest jako produkt lepszej jakości, bogatsza w dodatki. Marka kojarzy się z klasą i dobrym smakiem, a konsumenci chętniej utożsamiają się z nią.
Sprzedaż pizzy Rigga zostanie wsparta działaniami w internecie. W lutym ruszy dedykowany profil na FB, na którym będą organizowane konkursy dla fanów oraz inne atrakcje.
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.