Pierwsze w Polsce na rynku piwnym opakowanie typu sleeve
Sleeve, czyli etykieta termokurczliwa, jest rodzajem plastikowej etykiety nakładanej na opakowanie i obkurczanej za pomocą dodatkowego, zewnętrznego źródła ciepła, dzięki czemu idealnie przylega do butelki. Taka forma opakowania pozwala na nałożenie grafiki na całą butelkę. Przełamując piwne standardy, Desperados stworzył limitowaną edycję designerskich opakowań w trzech imprezowych stylach − Urban, Rock i Carnival. Każdy z nich oddaje dziki, imprezowy i niepokorny charakter marki.
Imprezowy konkurs konsumencki
Wprowadzeniu limitowanej edycji opakowań towarzyszy równolegle konkurs konsumencki, w którym główną nagrodą jest wyjazd czteroosobowej paczki znajomych do jednego z miast, jakie reprezentują poszczególne style imprezy: Nowy York (Urban), Rio de Janeiro (Carnival) oraz Londyn (Rock). Aby wygrać, wystarczy zeskanować kod QR zamieszczony na butelce Desperadosa, zarejestrować na stronie www lub fan stronie marki na Facebook.com/Desperados oraz zebrać jak największą liczbę kodów, które znajdują się pod kapslami limitowanej edycji. Kody można przesyłać za pomocą SMS-ów, poprzez fanpage marki oraz stronę DesperadosBeer.com. Dodatkowo do wygrania jest 500 partyboxów z piwem Desperados, które zostaną dostarczone prosto na imprezę przez team Desperadosowy. Konkurs potrwa do końca marca 2013 roku.
Działania promocyjne
Wprowadzeniu na rynek nowej, limitowanej edycji opakowań piwa Desperados będzie towarzyszyć szereg działań promocyjnych, wśród których jest kampania internetowa, kampania PR, kampania OOH oraz działania w punktach sprzedaży.
Niestandardowy City Light Poster
Kampanii promocyjnej towarzyszą również innowacyjne podświetlane gabloty reklamowe, które Desperados jako pierwszy wykorzystał na tak dużą skalę w Polsce. Każdy konsument może się do nich podłączyć za pomocą słuchawek i w zależności od layoutu reklamy usłyszeć utwór przypisany do konkretnego stylu. Desperadosowej muzyki można posłuchać na głównych ulicach w Warszawie, Łodzi, Krakowie, Poznaniu, Gdyni oraz Gdańsku.
Limitowana edycja opakowań
Desperados w imprezowych opakowaniach jest dostępny w standardowej butelce 400 ml i opakowaniach zbiorczych: 15 x 400 ml. Sugerowana cena produktu pozostaje bez zmiany.