W ciągu ostatniego roku rynek pizz mrożonych wzrósł wartościowo o 5, a ilościowo o 9 procent . W tej kategorii 3 marki należące do Dr. Oetkera – Guseppe, Rigga i Ristorante – cieszą się najwyższą rozpoznawalnością wśród konsumentów. Udziały firmy w segmencie pizz mrożonych wynoszą obecnie 50 procent wartościowo, co oznacza, że w ostatnim roku wzrosły o 12 punktów procentowych. Sukces ten Dr. Oetker zawdzięcza wprowadzeniu popularnej pizzy Guseppe, ulepszeniu jej receptury oraz intensywnej, dobrze ztargetowanej kampanii reklamowej. W styczniu firma rozpoczyna kolejne działania promocyjne, które m.in. zakomunikują wprowadzenie dwóch nowych smaków pizzy Guseppe: z szynką i sosem czosnkowym oraz z szynką i salami w wersji pikantnej. Długoterminowym celem kampanii jest przybliżenie konsumentowi kategorii pizzy mrożonej i dalszy rozwój rynku.
Pizza Guseppe zaprezentowana w na początku 2013 r. to znane już konsumentom, pyszne ciasto, jednocześnie chrupiące na zewnątrz i delikatnie puszyste w środku. Amatorów włoskiego dania pozytywnie zaskoczy apetyczna, aromatyczna i barwna kompozycja dodatków. Sprzedaż pizzy Guseppe będzie wspierana od stycznia jeszcze silniej niż w ubiegłym roku. Emisja spotów reklamowych jest zaplanowana na pierwszy kwartał 2013 r. w stacjach: TVN, Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych i filmowych. Ponad połowa emisji znajdzie się w premiowych pozycjach w bloku. Reklama pojawi się również w kanałach VOD – czyli przy popularnych filmach i serialach. Za zakup mediów odpowiada firma Media Direction. Spot w wersji 15- i 30-sekundowej wykreował Albert Lumberjacker.
Działania promocyjne w internecie obejmą dedykowaną stronę www.guseppe.pl i fanpage na Facebooku, który od stycznia 2012 r. zyskał ponad 24 tysiące fanów. Użytkownicy tego medium będą mogli liczyć na różne niespodzianki, w tym konkursy z nagrodami, zabawy, oraz imprezy specjalne.