Zawartość informacyjna nowego serwisu www koncentruje się wokół trzech zakresów tematycznych, pogrupowanych w ramach podstron: Firma, Produkty, Przepisy.
Treści adresowane do osób zainteresowanych marką i jej historią, informacje dedykowane do partnerów handlowych i biznesowych (np. kompletna oferta produktowa w wersji do pobrania z serwisu czy zestawienie kontrahentów w poszczególnych województwach) zgromadzono w ramach podstrony Firma. Tutaj także dziennikarze odnajdą bieżące newsy oraz logotypy marki w wersji do ściągnięcia. Zainteresowani karierą lub praktyką w Rieber Foods Polska mogą aplikować on-line.
Wśród użytkowników naszej strony dominują konsumenci, którzy poszukują w internecie inspiracji kulinarnych, przepisów oraz podpowiedzi, jak przygotować nowe, ciekawe danie. – mówi Kamila Szlachetka, Specjalista ds. komunikacji Rieber Foods Polska. Zawartość merytoryczna podstron Produkty i Przepisy odpowiada przede wszystkim na ich potrzeby. Informacje o produktach pogrupowano wg 6 kategorii (desery, pieczenie, dania, Tex Mex, kawa, mieszanki żelujące) co ułatwia poruszanie się w szerokim asortymencie naszej marki. Bogaty zbiór inspirujących przepisów opatrzono precyzyjną wyszukiwarką, która umożliwia szybkie dotarcie do określonych informacji. – dodaje K.Sz.
Osobną część serwisu poświęcono Klubowi Konsumenta Delektynka. Konsumenci zainteresowani uczestnictwem w klubie mogą pobrać ze strony formularz rejestracyjny oraz zapoznać się z bieżącymi publikacjami i konkursami klubowymi.
Grafikę nowej strony Delecty utrzymano w ciepłej i przyjaznej kolorystyce, spójnej z komunikacją marki.
Kreację i realizację witryny internetowej opartej na platformie Red Dot powierzono agencji K2 Internet SA.
W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:
Agnieszka Sowula, SCH Public Relations
Tel. kom. 0 603 100 982, e-mail: a.sowula@schpr.pl
www.schpr.pl
tagi: www.delecta.pl ,delecta,nowa strona delecty,rieber foods ,
Zakończyła się XXVII edycja Targów Biznes Żywność...
Spółka na ostatniej prostej realizacji rocznego planu EBITDA...
Justyna Roguz z ponad 13-letnim doświadczeniem w sieciach...
Do zmian muszą się dostosować także małe przedsiębiorstwa...
Z początkiem stycznia 2025 roku Polska obejmie rotacyjną...
Najpopularniejszym instrumentem oszczędzania w tej grupie...
Firmy muszą zmienić podejście do zużycia energii...
Ewentualna wygrana Donalda Trumpa będzie bardziej...