Strona zawiera informacje handlowe dotyczące napojów alkoholowych i wyrobów tytoniowych, które przeznaczone są wyłącznie dla osób pełnoletnich prowadzących działalność gospodarczą w zakresie handlu napojami alkoholowymi i wyrobami tytoniowymi.
Prezentowane treści mają charakter informacji o produktach dostępnych w handlu a nie ich reklamy w rozumieniu ustawy o wychowaniu w trzeźwości (Dz. U. 2012 poz. 1356).
Oświadczam, że mam ukończone 18 lat i chcę zobaczyć pełną treść artykułu.
Fiore, pierwsza marka alkoholowa kierowana tylko do kobiet, po raz kolejny zaskakuje swoje konsumentki! Tym razem na czas karnawałowych zabaw i przyjacielskich noworocznych spotkań w gronie najbliższych przyjaciółek, wprowadza absolutnie nowatorską propozycję – szampański koktajl Fiore w wersji light, w dwóch najlepiej sprzedających się smakach marki: truskawkowym i brzoskwiniowym.
Fiore light to jeszcze bardziej kobieca propozycja: łączy subtelną słodycz owocowych nut z wyjątkową lekkością minimalnej ilości alkoholu – tylko 2,5%! Panie na pewno ucieszy nie tylko niewyczuwalna woń alkoholu, ale przede wszystkim obniżona wartość energetyczna napoju. Produkt nie został dosłodzony cukrem, a jego delikatna słodycz to zasługa wyłącznie zawartego w nim owocowego soku. Fiore light to kwintesencja kobiecych wyborów: lekkości smaku i przyjemności chwili.
Karnawałowe przyjęcia przeplatane szaloną zabawą czy długie godziny spędzone na rozmowach z bliskimi, dzięki Fiore light nabiorą niepowtarzalnego szampańskiego smaku, na długo pozostając we wspomnieniach. Atmosferę tych niezwykłych spotkań doskonale podkreśli niezwykle bajeczne, a zarazem eleganckie połączenie srebrzysto – fioletowej tonacji opakowania Fiore light. Czy w tym magicznym czasie można obdarować kobietę czymś bardziej wyjątkowym?
Nowa odsłona Fiore light dostępna będzie w hipermarketach sieci Tesco w najbardziej szampańskim okresie, tj. od połowy grudnia. Produkt będzie eksponowany na dedykowanych, utrzymanych w srebrzystej stylistyce displayach w strefie przykasowej, dzięki czemu z pewnością nie umknie uwadze w trakcie świątecznych zakupów!
Promocja sprzedaży obejmie Fiore light w poj. 0,75l oraz czteropaki Fiore light w poj. 0,2l, w obydwu dostępnych smakach – truskawkowym i brzoskwiniowym. Intensywne aktywności marketingowe wspierają działania w prasie handlowej oraz komunikacja public relations, za którą odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.
Bądź na bieżąco z wiadomościami z rynku FMCG
Zaprenumeruj bezpłatny newsletter Portalu Kupców Polskich
Bezpłatny newsletter, to przegląd najważniejszych wiadomości ukazujących się w Portalu Kupców Polskich
www.hurtidetal.pl. Subskrypcja bezpłatna!
Aby zamówić newsletter, wystarczy wpisać adres e-mail w polu poniżej.
Twój adres został dodany do naszego newslettera, dziękujemy!Podany adres email jest niepoprawny
Podając adres email wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (pokaż więcej)
podanych przeze mnie w powyższym formularzu w zakresie danych identyfikacyjnych i teleadresowych przez Wydawnictwo
Fischer Trading Group Spółka z o.o. dla celów promocji produktów i usług
oraz na dostarczanie mi informacji handlowej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
Jestem świadomy, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, a powyższą zgodę mogę w każdej chwili cofnąć w
całości lub w części. Więcej o sposobie przetwarzania Twoich danych osobowych oraz przysługujących Ci w związku z tym uprawnieniach czytaj w Regulaminie.
Pamiętaj, że w każdym momencie możesz zrezygnować z otrzymywania newslettera.