Nieskategoryzowane

Sześć razy Real

Wtorek, 24 kwietnia 2007
Ponad 250 kas i blisko 10 000 miejsc parkingowych – aż tyle już od piątku, 16 marca, sieć Real będzie oferowała kupującym w Warszawie.
Wtedy nastąpi otwarcie trzech nowych placówek Reala, należących wcześniej do firmy Geant – tym samym liczba marketów w stolicy wzrasta do sześciu i jest nieporównywalna z żadnym innym miastem.

Pierwszy, pilotażowy sklep w warszawskim centrum handlowym Fort Wola został otwarty jako Real jeszcze w lutym. Później następowały kolejne fale zmian logo, wizualizacji i organizacji marketów, teraz zaś zmiany objęły także kolejne placówki w stolicy: przy ul. Puławskiej, Jubilerskiej i Mszczonowskiej. W tych trzech hipermarketach, mieszczących się w centrach handlowych Ursynów, King Cross i Janki, miało miejsce bardzo wiele zmian przeprowadzonych wzorem placówki na Woli.
Zmieniono wystrój i kolorystykę poszczególnych działów, szczególnie drogeryjnych – obecnie „Beauty&More” - i dziecięcych, które noszą teraz nazwę „Kraina Malucha”.
Metamorfozę przeszły także stoiska: piekarnia i tekstylia, gdzie nowością są stoły ekspozycyjne. Fanów sportu na pewno ucieszy wiadomość o poszerzeniu asortymentu działu sportowego.
Inne zmiany, które na pewno spotkają się z akceptacją klientów, to stoisko Tchibo, które na stałe zagościło w placówkach Reala i cieszy się dużym zainteresowaniem kupujących. Można w nim kupić nie tylko kawę, lecz także odzież, artykuły gospodarstwa domowego i wiele innych z prezentowanych co tydzień kolekcji.
Inna ważna zmiana asortymentu dotyczy artykułów marki własnej TiP, czyli „Tanie i Pewne”, które stopniowo zastępują produkty Leader Price. Artykuły TiP są znane klientom marketów Real na Okęciu i w Markach, zdobyły też duże uznanie w wolskiej placówce ze względu na wysoką jakość i przystępną cenę, co umożliwia znaczne oszczędności. W optymalnym planowaniu domowego budżetu ważne jest także, że dzięki strefom promocyjnym w poszczególnych działach artykuły z gazetki będą ułożone w sposób bardziej przejrzysty, co ułatwi ich szybkie odnalezienie.

Z okazji otwarć pod szyldem Reala sieć przygotowała dla klientów także specjalną gazetkę promocyjną z wyjątkowo korzystnymi cenami. Kupujących na pewno ucieszy fakt, że oferta sieci i ceny zostaną ujednolicone na terenie całego miasta. Na klientów czekają konkursy i inne atrakcje, jak możliwość udziału w sesji fotograficznej z maskotką Reala, a także drobne upominki.

Więcej informacji udzieli Państwu:

Agnieszka Łukiewicz-Stachera
Rzecznik prasowy
sieci hipermarketów Real
lukiewicz@real.pl
tel.: +48 / 22 / 50 00 225
GSM: +48 /0/ 601 280 508

tagi: real,wiadomości,nowości ,