Już niedługo - 1 maja br. rusza wielka promocja lodów Nestlé skierowana do najmłodszych miłośników lodowych przysmaków.
W promocji biorą udział lody dla dzieci, marki znane już od dawna młodym
konsumentom tj. KAKTUS, GIBEK, BLUMAGIK oraz NESQUIK, a także propozycje
z najnowszego portfolio lodów Nestlé: KWAŚNIAK i SPIDERMAN.
Mechanizm promocji jest bardzo prosty. Wystarczy zebrać 5 patyczków ze wskazanych lodów Nestlé dla dzieci i wysłać je na adres:
Nestlé Ice Cream Polska Sp. z o.o.,
ul. Szturmowa 2, 02-678 Warszawa.
Co tydzień 100 najszybszych osób wygrywa odtwarzacze MP3. Koncepcję kreatywną promocji przygotowała agencja Publicis. Promocja lodów Nestlé dla dzieci ma bardzo szerokie wsparcie mediowe. Planowana jest kampania telewizyjna, kampania w Internecie oraz na łamach prasy handlowej.
Akcja potrwa od 1 maja do 31 sierpnia, szansa na letni muzyczny upominek jest więc ogromna!
Szczegóły promocji już wkrótce na www.lody.nestle.pl
tagi: nestle,promocja,lody,rynek lodów,nestle polska,nestle ice ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...