Nieskategoryzowane

Moc muzycznej przyjemności z lodami Nestlé dla dzieci

Wtorek, 24 kwietnia 2007
W sezonie letnim 2007 Nestlé Ice Cream szykuje moc atrakcji dla miłośników lodowych rozkoszy. Magiczna przyjemność ukryta w najnowszych lodowych propozycjach to nie wszystko, na konsumentów czekają promocje i szansa na wspaniałe nagrody. W zbliżającej się promocji lodów Nestlé dla dzieci co tydzień do wygrania 100 odtwarzaczy MP3!

Już niedługo - 1 maja br. rusza wielka promocja lodów Nestlé skierowana do najmłodszych miłośników lodowych przysmaków.

W promocji biorą udział lody dla dzieci, marki znane już od dawna młodym
konsumentom tj. KAKTUS, GIBEK, BLUMAGIK oraz NESQUIK, a także propozycje
z najnowszego portfolio lodów Nestlé: KWAŚNIAK i SPIDERMAN.

Mechanizm promocji jest bardzo prosty. Wystarczy zebrać 5 patyczków ze wskazanych lodów Nestlé dla dzieci i wysłać je na adres:

Nestlé Ice Cream Polska Sp. z o.o.,
ul. Szturmowa 2, 02-678 Warszawa.

Co tydzień 100 najszybszych osób wygrywa odtwarzacze MP3. Koncepcję kreatywną promocji przygotowała agencja Publicis. Promocja lodów Nestlé dla dzieci ma bardzo szerokie wsparcie mediowe. Planowana jest kampania telewizyjna, kampania w Internecie oraz na łamach prasy handlowej.

Akcja potrwa od 1 maja do 31 sierpnia, szansa na letni muzyczny upominek jest więc ogromna!

Szczegóły promocji już wkrótce na www.lody.nestle.pl

tagi: nestle,promocja,lody,rynek lodów,nestle polska,nestle ice ,