Już od połowy kwietnia, zarówno miłośnicy futbolu, jak i wszyscy smakosze piwa Bosman, mają szansę na zdobycie jednej z atrakcyjnych, piłkarskich nagród Bosmana. Etui na CD, otwieracze z motywem piłki nożnej, podwójne opaski na rękę z logo Bosmana i poszczególnych klubów piłkarskich, piłki czy wreszcie koszulki pierwszoligowego klubu Pogoni Szczecin - wszystko to zdobyć będzie można kupując 4 piwa Bosman, do których dołączona zostanie specjalna zdrapka. Co druga zdrapka kryje jedną z 85 tysięcy nagród!
„Bosmańska promocja to zaproszenie do świetnej zabawy i myślę, że dobra inauguracja sezonu piłkarskiego, w którym marka Bosman po raz kolejny będzie towarzyszyć kibicom i sportowcom naszego regionu. Do naszej promocji wybraliśmy, poza pierwszoligowym klubem Pogoni Szczecin, kluby z różnych części województwa, tak aby zasięg naszej akcji mógł być jak najszerszy. Cieszy nas, że dzięki sponsoringowi zachodniopomorskiej piłki nożnej możemy być jeszcze bliżej naszych konsumentów, w wyjątkowych dla nich chwilach wielkich sportowych emocji i po prostu dobrej zabawy. Mam nadzieję, że będzie to niezapomniany sezon!” – mówi Magdalena Wieczorek, Brand Manager Marki Bosman w Carlsberg Polska.
Promocja, obejmująca regiony: Szczecin, Stargard, Goleniów oraz Gryfice, komunikowana będzie na materiałach POS, w wybranych punktach HoReCa, a także na stronie internetowej www.bosman.pl. Wsparciem promocji będzie również prowadzona w kwietniu kampania internetowa na stronach portalu Wirtualna Polska.
Autorem towarzyszącej promocji odsłony witryny marki jest agencja interaktywna BYSS.
Autorem kreacji promocji jest agencja Brand Line.
Dodatkowych informacji udziela:
Sabina Figarska
M+G
Tel. (22) 625 71 40, 0502 344 236
e-mailsabina.figarska@mplusg.com.pl
tagi: bosman,nowa kampania,carlsberg polska ,
Gala Liderów Rynku FMCG i Handlu po raz kolejny wyłoniła...
27 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie odbyła się Gala...
Trwają negocjacje ws. długoterminowych ram...
Obniży za to skłonność pracodawców do podwyżek...
W lipcu ma być gotowy projekt wspólnej polityki rolnej po...
46,7% Polaków wierzy we wzrost rdr. swojej siły nabywczej...
Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie...