Piccolo, niekwestionowany lider napojów musujących dla dzieci w Polsce, po raz kolejny wyznacza nowy kierunek niestandardowej prezentacji produktu! Dzięki niezwykle estetycznemu wyeksponowaniu charakterystycznych dla marki kolorowych elementów, Piccolo w kartoniku zyskało wręcz dekoracyjną oprawę, przez co doskonale nadaje się do wręczenia jako gotowy prezent. Nowa odsłona Piccolo to najlepsze uzupełnienie radośnie spędzonych chwil w czasie wszystkich ważnych uroczystości i okazji, a tęczowa feria barw zachwyci każde dziecko. Dzięki Piccolo, rodzinne świętowanie oraz noworoczno – karnawałowe zabawy zyskają wyjątkową oprawę, przenosząc najbliższych, tam gdzie marzenia!
W świąteczno – sylwestrowym czasie, najbardziej magicznym okresie w roku, produkty Piccolo będą miały bardzo silne wsparcie w punkcie sprzedaży. Dodatkowym nośnikiem wizerunku marki będą specjalnie przygotowane brandowane ekspozycje, budowane z wykorzystaniem kolorowych, przyciągających uwagę ekspozytorów i standów. Stałym elementem wsparcia są niezwykle barwne, a jednocześnie podkreślające wyjątkowy charakter bąbelkowego Piccolo, drukowane materiały POS. W największych sieciach handlowych produkty promowane będą w ramach dedykowanych akcji, którym towarzyszyć będą animacje, wzbogacone degustacją musujących cukierków – o smaku truskawkowym, pomarańczowym i coli, prowadzone przez św. Mikołajów Piccolo. Aktywności marketingowe wspiera dodatkowo kampania reklamowa w prasie konsumenckiej i Internecie oraz działania public relations, za które odpowiedzialna jest agencja Kuźnia PR.
Ulubione przez dzieci smaki Piccolo: truskawkowy i brzoskwiniowy dostępne są w sprzedaży w ozdobnym opakowaniu od listopada br. w podstawowej cenie produktu.
Rekomendowana cena detaliczna wynosi 8,50 zł/poj. 750 ml
Choć polska gospodarka znajduje się obecnie w fazie...
Pomimo ogromnych strat wywołanych przez niedawną powódź...
To największa oferta publiczna w Polsce od 2020 roku, jedna z...
Ma być szybciej i sprawniej...
Nest Bank publikuje raport „Przedsiębiorcy w stanie...
Polacy tracą pieniądze, ponieważ ufają reklamom...
Polscy europosłowie mówią o kryzysie strefy Schengen...
Rekordzista wśród aktywnych płatników jest zadłużony ...