Nieskategoryzowane

Jurajska- jak dobrze że jest

Wtorek, 24 kwietnia 2007
Pod takim hasłem rozpoczęła się nowa, ogólnopolska kampania reklamowa naturalnej wody mineralnej Jurajska®   .
Celem reklamy jest pokazanie naturalnej wody mineralnej Jurajska®   jako produktu zaspakajającego pragnienia wszystkich konsumentów bez względu na to kimkolwiek są, gdziekolwiek są i cokolwiek robią. Jurajska®   daje im orzeźwienie, kiedy tego potrzebują, ukojenie, kiedy tego pragną i zawsze daje radość z dobrego smaku.

Aby jak najlepiej oddać ten sugestywny przekaz, do realizacji filmu reklamowego zaangażowano nie speców od reklamy, ale utalentowanych twórców, mających doświadczenie w produkcjach artystycznych. Reżyserem filmu jest reżyserka i poetka Jolanta Trela – Ptaszyńska, laureatka wielu naród w tym „Paszportu Polityki” za widowisko telewizyjne „De Aegypto”. Za zdjęcia do reklamy odpowiadał Adam Skora operator filmowy chętnie angażujący się do współpracy z niezależnymi reżyserami, laureat wielu nagród za zdjęcia, w tym „Srebrnej Żaby” na festiwalu filmowym Camerimage w 2001.
30 sekundowa wersja filmu reklamowego jest emitowana od 16.04.07 do 30.04.07 w stacjach TVP1 i TVP2 w najlepszych czasach antenowych. 20 sekundowa wersja, emitowana w maju, dostępna będzie oprócz telewizji publicznej również w prestiżowych stacjach National Geografic, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Civilisation i Animal Planet. 

tagi: jurajska,nowa kampania jurajskiej,nowości,promocje,wiadomości ,