Aby jak najlepiej oddać ten sugestywny przekaz, do realizacji filmu reklamowego zaangażowano nie speców od reklamy, ale utalentowanych twórców, mających doświadczenie w produkcjach artystycznych. Reżyserem filmu jest reżyserka i poetka Jolanta Trela – Ptaszyńska, laureatka wielu naród w tym „Paszportu Polityki” za widowisko telewizyjne „De Aegypto”. Za zdjęcia do reklamy odpowiadał Adam Skora operator filmowy chętnie angażujący się do współpracy z niezależnymi reżyserami, laureat wielu nagród za zdjęcia, w tym „Srebrnej Żaby” na festiwalu filmowym Camerimage w 2001.
30 sekundowa wersja filmu reklamowego jest emitowana od 16.04.07 do 30.04.07 w stacjach TVP1 i TVP2 w najlepszych czasach antenowych. 20 sekundowa wersja, emitowana w maju, dostępna będzie oprócz telewizji publicznej również w prestiżowych stacjach National Geografic, Discovery Channel, Discovery Science, Discovery Civilisation i Animal Planet.
tagi: jurajska,nowa kampania jurajskiej,nowości,promocje,wiadomości ,
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Magazyn o powierzchni 43 000 m² zostanie oddany do użytku w...
Zaległe zadłużenie kredytowe i pozakredytowe producentów...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...