Frugo Żelki w czterech energetycznych kolorach: czarnym, zielonym, czerwonym i pomarańczowym zadebiutowały pod koniec lata tego roku i od razu podbiły serca FRUGO fanów. Wraz z nastaniem chłodniejszych dni paleta barw FRUGO została urozmaicona o (nie)winny biały kolor. W małych żelkach-butelkach zamknięto słodko-kwaskowaty mix tropikalnych owoców. W tym unikalnym połączeniu anielską słodycz gwarantują delikatny ananas, zakręcony banan i zczilowany kokos, zaś nutkę kwaśnego orzeźwienia dodaje kuszące liczi.
„Letnia premiera czterech smaków FRUGO żelek okazała się prawdziwym hitem. Z myślą o naszych FRUGO fanach przygotowaliśmy więc kolejny produkt, który przywróci wakacyjny nastrój w trakcie zimy! Dzięki egzotycznej mieszance owoców i słodyczy, białe FRUGO żelki to propozycja, która skusi każdego” – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu w firmie FoodCare.
Nowe FRUGO żelki dostępne są w 100-gramowych opakowaniach z przezroczystym frontem odsłaniającym zawartość torebki. Jej uzupełnieniem jest soczysta grafika przedstawiająca owoc liczi. Białe FRUGO żelki dostępne są sklepach sieci Żabka i Freshmarket w sugerowanej cenie detalicznej 2,99 zł.
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Magazyn o powierzchni 43 000 m² zostanie oddany do użytku w...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...