Szansa na ten cenny upominek jest wielka - akcja rozpoczyna się w maju i potrwa przez dziesięć weekendów w okresie letnim
w wybranych sieciach handlowych. Do zakupu zachęcać będą hostessy, informacja o promocji pojawi się na plakatach w miejscach sprzedaży. Za koncepcję kreatywną promocji odpowiada agencja Euro RSCG 4D.
Akcja skierowana jest do konsumentów lodów familijnych, którzy uwielbiają delektować się lodowymi przysmakami w gronie najbliższych. Kremowa konsystencja lodów
La Cremeria i ich niezwykły, oryginalny prezent dodadzą blasku wspólnie spędzanym chwilom.
Szczegóły promocji już wkrótce na www.lody.nestle.pl
tagi: nestle,lody ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...