Bycie dżentelmenem to nie tylko stan umysłu i ponadczasowe zasady postępowania. Nowoczesny mężczyzna pragnie wyrażać siebie także poprzez miejsca, w których bywa, ubiór czy alkohol, który pije. Dlatego sięga po marki będące synonimem kunsztu, luksusu i wyrafinowania. Marki, za którymi kryje się nie tylko perfekcyjne wykonanie, ale także autentyczna historia.
Edycja Made for Gentlemen
Marka Chivas Regal, jedna z najsłynniejszych na świecie whisky z segmentu top premium, podążając wyznaczaną przez twórców ścieżką, powołała do życia ideę „Made for Gentlemen”, kampanię, która w kreatywny i angażujący sposób przekazuje co znaczy bycie współczesnym rycerzem. W ramach kampanii marka Chivas Regal zaprasza do wspólnego budowania świata mężczyzn, o którym z całą pewnością można powiedzieć, że są ludźmi renesansu – wyrazistych, pełnych pasji w codziennym życiu i odważnie kroczących obraną ścieżką. Takich jak pierwszy twórca, z którym marka postanowiła nawiązać współpracę - Tim Little.
Skrojone na sukces
Tim Little to niezwykły artysta. Od blisko dwudziestu lat kreauje historię luksusowej marki obuwniczej pod własnym nazwiskiem. W 2005 roku objął stanowisko Dyrektora Kreatywnego ikonicznej brytyjskiej marki Grenson. Firmy, która tworząc dla nowoczesnych dżentelmenów, w każdej ręcznie szytej parze pragnie przekazać ponadczasowe zasady i łączy perfekcję wykonania oraz ponadczasowy elegancki styl. To przedmiot pożądania i synonim wyrafinowanego gustu.
Czy świat whisky i luksusowej marki obuwia można połączyć? Oczywiście, jeśli tylko obie marki wyznają podobne wartości. Efektem zaskakującej kolaboracji Tima Little i marki Chivas Regal jest inspirowana designem właściwym dla marki Grenson, edycja „Made for Gentlemen” - puszka Chivas Regal 12YO, która została skrojona z części ręcznie szytego obuwia. Imitujące skórę elementy obuwniczej przyszwy idealnie współgrają z wyrafinowanym logotypem Chivas Regal, który specjalnie na potrzeby limitowanej edycji, został wzbogacony o przeszycia. Całość składa się na eleganckie, gustowne opakowanie idealne na podarunek dla każdego prawdziwego dżentelmena, poszukującego marek skrojonych na sukces.
Tim Little wyjaśnia – Współpraca z Chivas Regal to dla mnie połączenie dziedzictwa, historii marki i mistrzostwa tworzenia niezapomnianych produktów. Jestem zachwycony faktem, że poprzez dodanie do kultowego znaku pozornie burzących tradycyjną konstrukcję elementów, można stworzyć tak harmonijną całość.
Limitowana edycja Chivas Regal 12YO w puszce „Made for Gentlemen” zaprojektowanej przy współpracy z Timem Little jest dostępna w sklepach już od października 2012 r. Idealna na prezent i na wszelkie okazje, które łączą się ze zbliżający się wielkimi krokami Świętami Bożego Narodzenia i Nowym Rokiem. Limitowana edycja „Made for Gentlemen” będzie dostępna na rynku do wyczerpania zapasów.