Pod marką Magnum producent lodów Algida oferował do tej pory trzy klasyczne warianty lodów na patyku: Classic, Almond, White oraz nowości wprowadzane sezonowo na rynek impulsowy. W tym roku portfolio marki powiększyło się o nowe produkty Magnum w kubkach 450 ml.
Ogromne zaufanie, jakim konsumenci darzą markę, pozwala przypuszczać, że Magnum w nowym formacie szybko znajdzie swoje miejsce na rynku, wzbogacając i redefiniując ofertę premium
w segmencie lodów familijnych.
MAGNUM w kubku są już dostępne w dwóch wariantach smakowych: czekoladowym i waniliowo-czekoladowym w wybranych sklepach sieci handlowej Tesco. Zaplanowano działania wspierające z zakresu visual merchandisingu.
Za działania PR odpowiada agencja Ciszewski MSL.
Rekomendowana cena detaliczna: 19,90 zł
tagi: Unilever , Algida , Magnum , lody ,
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Magazyn o powierzchni 43 000 m² zostanie oddany do użytku w...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...