Nowości

Nowość od Magnum – lody w kubku

Środa, 28 listopada 2012 Autor: Maja Święcka,
Producent lodów Algida, firma Unilever, wprowadza na polski rynek nowy produkt Magnum w kubku w dwóch wariantach smakowych. Znane z doskonałej jakości Magnum wkracza z ofertą premium w segment lodów familijnych. Nowy produkt będzie oferowany w opakowaniu o pojemności 450 ml.

Pod marką Magnum producent lodów Algida oferował  do tej pory trzy klasyczne warianty lodów na patyku: Classic, Almond, White oraz nowości wprowadzane sezonowo na rynek impulsowy. W tym roku portfolio marki powiększyło się o nowe produkty Magnum w kubkach 450 ml.

Ogromne zaufanie, jakim konsumenci darzą markę, pozwala przypuszczać, że Magnum w nowym formacie szybko znajdzie swoje miejsce na rynku, wzbogacając i redefiniując ofertę premium
w segmencie lodów familijnych.

MAGNUM w kubku są już dostępne w dwóch wariantach smakowych: czekoladowym i waniliowo-czekoladowym w wybranych sklepach sieci handlowej Tesco. Zaplanowano działania wspierające z zakresu visual merchandisingu.

Za działania PR odpowiada agencja Ciszewski MSL.

Rekomendowana cena detaliczna: 19,90 zł

tagi: Unilever , Algida , Magnum , lody ,