Pod marką Magnum producent lodów Algida oferował do tej pory trzy klasyczne warianty lodów na patyku: Classic, Almond, White oraz nowości wprowadzane sezonowo na rynek impulsowy. W tym roku portfolio marki powiększyło się o nowe produkty Magnum w kubkach 450 ml.
Ogromne zaufanie, jakim konsumenci darzą markę, pozwala przypuszczać, że Magnum w nowym formacie szybko znajdzie swoje miejsce na rynku, wzbogacając i redefiniując ofertę premium
w segmencie lodów familijnych.
MAGNUM w kubku są już dostępne w dwóch wariantach smakowych: czekoladowym i waniliowo-czekoladowym w wybranych sklepach sieci handlowej Tesco. Zaplanowano działania wspierające z zakresu visual merchandisingu.
Za działania PR odpowiada agencja Ciszewski MSL.
Rekomendowana cena detaliczna: 19,90 zł
tagi: Unilever , Algida , Magnum , lody ,
Polska Izba Handlu z zaniepokojeniem przygląda się...
Niemal co 3. przedsiębiorca w Polsce prognozuje pogorszenie...
Firma Mars Polska po raz kolejny została wyróżniona za swoje...
Konieczne jest złagodzenie podejścia...
Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy...
W odpowiedzi na postulaty organizacji pracodawców i związków...
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od...
Ich udział najszybciej rośnie w Polsce...