„Pragniemy, aby markę Maoam kojarzono z fajną zabawą, rozwojem zainteresowań, poszukiwaniem młodych talentów. Dlatego właśnie nasz konkurs odwołuje się do muzyki, a więc do zainteresowań dzieci i młodzieży z grupy docelowej Maoam. Jeżeli konkurs spotka się z dobrym odbiorem dzieci, będziemy go kontynuować i rozwijać” – powiedziała Beta Falińska – Zubko, Marketing Manager firmy Haribo. „Dla dzieci zainteresowanych rozwojem zainteresowań muzycznych ważne jest każde wsparcie
i zapewnienie profesjonalnej oceny skomponowanych prac. Dlatego właśnie postanowiłam przyłączyć się do tego projektu, który jest tak bliski moim dokonaniom zawodowym” – dodała Novika, ekspert jury konkursowego. „Maoam Music Club działa w Internecie, jednym z najbardziej popularnych mediów
o globalnym zasięgu, szczególnie popularnym wśród młodych ludzi. Nie wymaga posiadania skomplikowanego sprzętu muzycznego, a więc jest dostępny dla szerokiej grupy odbiorców” – to kolejny ważny aspekt konkursu, na który zwrócił uwagę Marek Kościkiewicz, drugi ekspert i juror Maoam Music Club.
Konkurs Maoam Music Club ma pięć odsłon i polega na zmiksowaniu własnego utworu muzycznego
z dźwięków udostępnionych na stronie internetowej. Każda z pierwszych czterech odsłon konkursu dotyczy innego rodzaju muzyki. Ostatnia, piąta odsłona, jest rundą finałową zwaną „Free style”. Poszczególne odsłony konkursu są związane z czterema muzycznymi filmami reklamowymi marki Maoam i będą aktywowane wraz z rozpoczęciem emisji spotów w telewizji. Pierwsza odsłona konkursu, związana z muzyką disco, rusza 29 marca i trwa miesiąc. Kolejne edycje będą bazowały na innych gatunkach muzycznych. W rundzie „Free style” dostępne będą wszystkie wcześniej uruchomione odsłony, a każdy uczestnik będzie mógł wybrać ten rodzaj muzyki, który mu najbardziej odpowiada.
W trakcie każdej odsłony konkursu zalogowani uczestnicy będą mieli możliwość nagrania na konto pięciu własnych utworów, odsłuchiwania ich i przesyłania do znajomych. Nagrodami w konkursie będą sprzęt muzyczny oraz słodycze Maoam.
Wszystkie zgłoszone utwory będą na bieżąco oceniane przez jury konkursowe. Jego przewodniczącym jest muzyk - Marek Kościkiewicz, natomiast ekspertem wokalistka i DJ-ka – Kasia Nowicka – Novika.
W skład jury wejdą także przedstawiciele organizatora - firmy Haribo sp. z o.o., pomysłodawcy konkursu - Effective Public Relations oraz agencji reklamowej i projektanta grafiki Maoam Music Club na stronie internetowej www.maoam.com - studia Krutowicz.com.
Kontakt dla prasy:
Joanna Stankiewicz, Effective PR
tel. (22) 822 07 52, e-mail: jstankiewicz@effectivepr.pl
Beata Falińska-Zubko, HARIBO
tel. (22) 836 11 92, e-mail: beata.falinska@pl.haribo.com
tagi: maomam,music,club,novika ,
„Pomaganie mamy w naturze” – to jeden z trzech głównych...
Colian tymczasowo wstrzymał produkcję kultowej Oranżady...
Agnieszka Wachnicka, wiceprezes Związku Banków Polskich...
Z danych Ministerstwa Finansów wynika, że w pierwszej...
Jak wynika z raportu UCE RESEARCH i SYNO Poland...
Kluczowe towary rolne, a zwłaszcza zboża (kukurydza, pszenica...
Rolnicy mogą się spodziewać nawet o 20 proc. mniejszych...