Koncepcja reklam odwołuje się do najpopularniejszych w tej grupie wiekowej rodzajów muzyki. Dla każdego z kilku stylów muzycznych przygotowano odrębny film reklamowy trwający 10 sekund
i przygotowany w technice animacji poklatkowej. Emisja pierwszego z nich rozpoczęła się 19 marca. Reklamę, której towarzyszą dźwięki muzyki disco, wykonano w konwencji klipu z Hollywood. Emisja spotów reklamowych potrwa do końca roku. Filmy pojawią się w TVP, TVN i Polsacie w pasmach przeznaczonych dla młodych widzów oraz na kanałach dziecięcych – Jetix, Cartoon Network, Zig Zap i Mini Mini.
Każdej z odsłon telewizyjnej kampanii reklamowej towarzyszyć będą również kolejne odsłony konkursu Maoam Music Club na stronie www.maoam.com. Celem projektu przeznaczonego dla dzieci i młodzieży w wieku 7 – 14 lat jest zapewnienie alternatywnej formy spędzania wolnego czasu, umożliwienie rozwoju zainteresowań i wyszukanie młodych dj-skich talentów. Do jury konkursowego zaproszono Kasię Nowicką – Novikę oraz Marka Kościkiewicza. Konkurs polega na zmiksowaniu własnego utworu muzycznego z dźwięków udostępnionych na stronie internetowej.
Kampanii TV oraz konkursowi internetowemu towarzyszyć będą również działania reklamowe
prowadzone w Internecie na portalach typu: Wp.pl, Interia.pl, Kurnik,pl, Bravo.pl.
Za koncepcję, kreację i realizację działań reklamowych oraz grafikę strony Maoam Music Club odpowiada studio Krutowicz.com. Pomysłodawcą i koordynatorem konkursu Maoam Music Club oraz prowadzącym działania public relations dla marki Maoam jest Effective Public Relations. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Media Group.
Informacje o firmie:
HARIBO to istniejący od 1920 roku producent żelków, pianek i gum rozpuszczalnych znanych na całym świecie.
W swojej ofercie ma kilkaset rodzajów produktów HARIBO, pianek Marshmallows oraz gum rozpuszczalnych MAOAM o imponującym bogactwie kształtów, kolorów i smaków. Firma produkuje swoje wyroby w 18 fabrykach na świecie a jej produkty są kupowane przez dzieci i dorosłych w ponad 100 krajach. HARIBO produkuje dziennie 80 milionów Złotych Misiów. Z ich rocznej produkcji mógłby powstać łańcuch otaczający trzykrotnie ziemię! W Polsce HARIBO obecne jest od 1992 roku. Wysoką jakość produktów Haribo potwierdzają otrzymane nagrody
i wyróżnienia: „Superprodukt 2005”, „Produkt Roku. Innowacja 2006”, „Złota Odznaka Jakości 2006, „Top Innowacje” oraz „Lider Forum 2006”.
Kontakt dla prasy:
Joanna Stankiewicz, Effective PR
tel. (22) 822 07 52, e-mail: jstankiewicz@effectivepr.pl
Beata Falińska-Zubko, HARIBO
tel. (22) 836 11 92, e-mail: beata.falinska@pl.haribo.com
tagi: Maomam,strategia,wiadomości ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...
Światowi dostawcy nie nadążają z dostawami do Polski...