Nieskategoryzowane

PIERWSZA KAMPANIA TELEWIZYJNA

Wtorek, 24 kwietnia 2007
19 marca rusza pierwsza telewizyjna kampania reklamowa firmy DAX Cosmetics, jednej z wiodących polskich firm kosmetycznych. Jest to jednocześnie pierwsza kampania produktowo-wizerunkowa marki PERFECTA. Jej celem jest przede wszystkim zwiększenie znajomości marki. Kampanii towarzyszy hasło „PERFECTA. Łączy nas piękno”.

Reklama marki PERFECTA przedstawia młodą kobietę, która oczekuje na rozmowę kwalifikacyjną. Ponieważ w stresie jej skóra zaczyna bardziej błyszczeć, idzie do łazienki zlikwidować problem przy pomocy kremu PERFECTA Cera Mieszana. Niespodziewanie spotyka tam swoją przyszłą szefową i okazuje się, że ona także używa na co dzień kosmetyków marki PERFECTA, a konkretnie PERFECTA Bio-Calcium, na zmarszczki. Mimo różnicy wieku, doświadczeń życiowych i zawodowych, między kobietami rodzi się nić porozumienia.
„PERFECTA to marka obejmująca kilkanaście serii kosmetyków do pielęgnacji twarzy i ciała, dla konsumentek w każdym wieku, z różnymi typami lub problemami skóry. Każda kobieta znajdzie w niej linię idealną dla siebie, linię, która pomoże wydobyć jej naturalne piękno, zatrzymać młodość i urodę – mówi Agnieszka Gryc, Dyrektor Marketingu DAX Cosmetics - Mimo różnic wieku, różnych potrzeb, poglądów, zainteresowań czy profesji, jest coś, co wszystkie kobiety łączy – jest to wrażliwość na piękno, zarówno to zewnętrzne, wyrażane dbałością o własny wygląd, jak też piękno, które jest w nich, wyrażane potrzebą budowania pięknych i szczerych relacji z innymi ludźmi. Właśnie taką myśl wyraża motto marki „PERFECTA. Łączy nas piękno”.”
Celem startującej dziś kampanii marki PERFECTA jest zwiększenie spontanicznej i wspomaganej znajomości marki, a także zapoznanie konsumentek z jej szerokim asortymentem, nowoczesnością i wysoką jakością oraz przyjaznym i ciepłym charakterem.
Od 19 marca 30-sekundowy oraz 15-sekundowy film reklamowy będzie można zobaczyć w TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TVN Style, TVN7, Polsacie, TV4 oraz na stacjach z pakietu At Media. Od 23 marca spot 30-sekundowy będzie wyświetlany w kinach sieci Multikino. Kampania telewizyjna i kinowa będzie dodatkowo wspierana reklamą w kobiecej prasie poradnikowej oraz prasie handlowej.

Jest to pierwsza kampania reklamowa firmy DAX Cosmetics o tak dużej skali. Wcześniej realizowane były 8-sekundowe spoty sponsorskie przy popularnych serialach i programach.

tagi: dax,kampania,reklama ,