„Ubiegłoroczna kampania „Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo" i poprzedzający ją casting były dla nas bardzo ciekawym doświadczeniem. Pokazały nam, w jak niezwykły sposób miasto może budzić ludzkie emocje, jak bardzo może być tym „jedynym miejscem", w którym chce się mieszkać, opowiadać o nim, być z niego dumnym i po prostu je lubić. Równocześnie pozytywna reakcja na kampanię, zarówno wśród mieszkańców Wrocławia, jak i odwiedzających nasze miasto gości, sprawiły, że zdecydowaliśmy się kontynuować outdoorową kampanię Piasta również w tym roku. Także tym razem, podczas castingu, będziemy szukać ciekawych osobowości - ludzi, którzy, podobnie jak marka Piast, są mocno związani z Wrocławiem i kochają to miasto, stanowiąc część jego kolorytu i niepowtarzalnej atmosfery. Zapraszamy przedstawicieli wszelkich profesji, mających różne zainteresowania. Każda z tych osób będzie miała szansę na udział w dużej kampanii reklamowej marki Piast i na przeżycie z pewnością ciekawej przygody." - mówi Agnieszka Filek, Brand Manager marki Piast w Carlsberg Polska.
Kampania informacyjna, obejmująca reklamę radiową w stacji ESKA oraz informacje na plakatach i ulotkach, wykorzystująca hasło „Zostań twarzą Piasta", ruszyła 12 marca i potrwa do 21 marca br.
tagi: piast,carlsberg,promocja,wiadomości ,
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Należąca do koncernu FoodWell marka Bakalland dołączyła do...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...