Nieskategoryzowane

Rusza druga edycja castingu

Wtorek, 24 kwietnia 2007
Rozpoczyna się druga edycja castingu do kampanii reklamowej marki Piast z portfela Carlsberg Polska. W dniach od 19 - 21 marca, każdy, kto zechce zostać „twarzą Piasta" i wziąć udział w kolejnej kampanii outdoorowej tego piwa, zaproszony będzie do wstępnego etapu castingu, który odbędzie się w Ratuszu Wrocławskim.

Ubiegłoroczna kampania „Wrocław. Wiele twarzy, jedno piwo" i poprzedzający ją casting były dla nas bardzo ciekawym doświadczeniem. Pokazały nam, w jak niezwykły sposób miasto może budzić ludzkie emocje, jak bardzo może być tym „jedynym miejscem", w którym  chce się mieszkać, opowiadać o nim, być z niego dumnym i po prostu je lubić.    Równocześnie pozytywna reakcja na kampanię, zarówno wśród mieszkańców Wrocławia, jak i odwiedzających nasze miasto gości, sprawiły, że zdecydowaliśmy się kontynuować outdoorową kampanię Piasta również w tym roku. Także tym razem, podczas castingu, będziemy szukać ciekawych osobowości - ludzi, którzy, podobnie jak marka Piast, są mocno związani z Wrocławiem i kochają to miasto, stanowiąc część jego kolorytu i niepowtarzalnej atmosfery. Zapraszamy przedstawicieli wszelkich profesji, mających różne zainteresowania. Każda z tych osób będzie miała szansę na udział w dużej kampanii reklamowej marki Piast i na przeżycie z pewnością ciekawej przygody." - mówi Agnieszka Filek, Brand Manager marki Piast w Carlsberg Polska.

Kampania informacyjna, obejmująca reklamę radiową w stacji ESKA oraz informacje na plakatach i ulotkach, wykorzystująca hasło „Zostań twarzą Piasta", ruszyła 12 marca i potrwa do 21 marca br.

tagi: piast,carlsberg,promocja,wiadomości ,