Nieskategoryzowane

Tradycyjne smaki od Appetity

Wtorek, 24 kwietnia 2007
Marcowa oferta marki Appetita obfituje w wiele nowości. Wśród najnowszych propozycji producenta znalazła się Przyprawa do gołąbków, Przyprawa do golonki, Przyprawa do kurczaka – pikantna oraz Przyprawa do kurczaka – słodko-kwaśna. Wszystkie te produkty wchodzą w skład linii „Gotujemy po polsku”, która już od dawna cieszy się uznaniem konsumentów. Świadczy o tym uzyskany po raz kolejny prestiżowy tytuł „Produktu Roku 2007”. 

Rozszerzenie oferty o nowe przyprawy  jest odpowiedzią na preferencje polskich konsumentów. Cenią oni to, co swojskie i regionalne. Lubią kuchnię, w której dominują  klasyczne smaki, opartą na tradycyjnych przepisach. Niecodziennie mogą sobie jednak pozwolić na przygotowanie ulubionych dań polskich. Marka Appetita postanowiła im to ułatwić, proponując kompozycje starannie wyselekcjonowanych przypraw i ziół, których używanie podczas gotowania jest gwarancją kulinarnego sukcesu. Przyprawa do gołąbków dodana do farszu owiniętego w delikatne liście kapusty, doskonale podkreśli smak tej tradycyjnej potrawy. Przyprawa do golonki wyostrzy korzenno-piwny aromat dania. Przyprawa do kurczaka – pikantna sprawi, że przygotowane przy jej użyciu mięso drobiowe zadowoli podniebienia wielbicieli tradycyjnej kuchni w pikantnym wydaniu. Z kolei Przyprawa do kurczaka – słodko-kwaśna wzbogaci dania z drobiu o oryginalne walory smakowe
z pogranicza różnych regionów świata.

Wprowadzeniu na rynek nowych produktów towarzyszy promocja „5+1 gratis” skierowana do punktów detalicznych na terenie całego kraju. Jej mechanizm został skonstruowany w taki sposób, aby zachęcić partnerów handlowych do poszerzenia asortymentu o najnowsze przyprawy oraz klasyczną Przyprawę do kurczaka Appetity. Przy zakupie pakietu promocyjnego, w skład którego wchodzi Przyprawa do gołąbków, Przyprawa do golonki, Przyprawa do kurczaka – pikantna oraz Przyprawa do kurczaka – słodko-kwaśna, detaliści otrzymają nagrodę gwarantowaną – talerz z limitowanej kolekcji marki Appetita. Będą one dostarczane przez Przedstawicieli Handlowych firmy po dokonaniu zakupu określonej ilości towaru. Promocja trwa od początku marca do wyczerpania zapasów.

W ramach działań wzmacniających promocję nowych przypraw znalazła się także kampania reklamowa, obejmująca emisję billboardów sponsorskich w telewizji. Wybór tego kanału komunikacyjnego  został podyktowany jego szczególną popularnością jako narzędzia promocji w sezonie wiosennym. Celem kampanii jest budowanie pozytywnych relacji
z konsumentami, którzy będą mieli okazję zetknąć się z marką Appetita przed programami najchętniej przez nich oglądanymi. Wśród nich znalazły się takie seriale jak „M jak Miłość”, „Samo życie” czy „Moda na sukces”, zapewniające dotarcie do szerokiej publiczności, program o charakterze rozrywkowym „Jaka to melodia?” oraz cieszący się w ostatnim czasie dużym zainteresowaniem  „Detektywi”. W kampanii wykorzystano najczęściej oglądane stacje telewizyjne, takie jak TVP1, TVP2, Polsat oraz TVN. Emitowane za ich pośrednictwem billboardy sponsorskie prezentują markę Appetita jako brand, będący gwarancją wysokiej jakości przypraw. Plan mediowy kampanii przygotował Starlink.


Przyprawa do gołąbków – gramatura: 20g, cena sugerowana: 1,20 zł
Przyprawa do golonki  – gramatura: 20g, cena sugerowana: 1,20 zł
Przyprawa do kurczaka - pikantna – gramatura: 20g, cena sugerowana: 1,20 zł
Przyprawa do kurczaka - słodko-kwaśna – gramatura: 20g, cena sugerowana: 1,20 zł

Producent: Ziołopex Sp. z o.o.
www.appetita.com.pl       


W celu uzyskania dodatkowych informacji
prosimy o kontakt:
Agnieszka Minecka
SCH Public Relations
tel. (12) 633 19 20
e-mail: a.minecka@schpr.pl

tagi: Appetita,promocja,nowości,fmcg,przyprawy,kuchnia,potrawy ,