W chwili obecnej łowicki producent wprowadził na rynek kolejne słoiczki z kremowymi etykietami i charakterystycznymi, zielonymi liśćmi, symbolizującymi naturalny charakter marki. W sprzedaży pojawiły się: chrzan łowicki, ćwikła z chrzanem, leczo pieczarkowe pikantne, marynowane pieczarki, sałatka naddunajska, ogórki kwaszone pasteryzowane, chrzan łowicki, koncentrat pomidorowy, szczaw konserwowy, powidła śliwkowe, ogórki oraz patisony konserwowe. Produkty z nowymi etykietami będą stopniowo zastępować aktualnie obowiązujące.
tagi: Firmy Bracia Urbanek , Urbanek , etykiety ,
73% Polaków uznaje system kaucyjny za najlepszy sposób...
Kiedy w 2024 roku ceny masła zaczęły rosnąć, wielu...
W 2024 roku w sklepach convenience wyraźnie zwiększył się...
Według znawców tematu, spadek napływu spraw oznacza w teorii...
Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii...
Ważne jest też zaufanie i ograniczenie biurokracji...
Wyniki raportu „Bieżące lęki i obawy Polaków”...
Zmienić ma to unijna dyrektywa...