Nieskategoryzowane

REWOLUCJA W CARLSBERGU! NOWA TOŻSAMOŚĆ MARKI

Środa, 14 marca 2007
Carlsberg, jedna z najbardziej rozpoznawalnych międzynarodowych marek piw Premium, wprowadza rewolucyjną zmianę. Począwszy od marca 2007, marka zmieniać będzie swoją tożsamość, wprowadzając innowacyjne, unikalne, nowe butelki i puszki piwa Carlsberg.

Nową butelkę charakteryzować będzie nowoczesny kształt, którego charakter podkreślać będzie innowacyjne, biegnące wzdłuż butelki wygrawerowane logo Carlsberg, umieszczone w miejscu tradycyjnej okrągłej etykiety. Nowa butelka posiadać będzie także odkręcany kapsel - tzw. twist-off – umożliwiający łatwe i szybkie otwarcie, a także jej zamknięcie. Tradycyjna etykieta zastąpiona zostanie oryginalną krawatką, na której pojawi się odświeżone logo. Nową butelkę wyróżniać będzie także odświeżony, żywo zielony kolor szkła.

Nowa puszka, poza atrakcyjną szatą graficzną, spójną z grafiką i kolorem nowej butelki, także będzie wyróżniać się grawerowanym logo. Na puszce pojawi się również charakterystyczny symbol jakości Carlsberga: chmielowy listek z napisem „ALL MALT PREMIUM”.

 

„Impulsem do podjęcia decyzji, o tak rewolucyjnych dla marki zmianach, były wnioski wynikające z obserwacji, zmieniających się preferencji konsumentów i ich nowych oczekiwań.” – mówi Wojciech Żabiński, Senior Brand Manager w Carlsberg Polska. „Konsumenci coraz większą wagę przywiązują do nowoczesnej i oryginalnej stylistyki opakowań, które równocześnie podkreślają charakter Premium produktu. Wyniki przeprowadzonych przez Carlsberg badań konsumenckich, podczas których zaproponowane zmiany wizualizacji opakowań spotkały się z bardzo wysoką oceną, pozwalają nam wierzyć, że zmiana ta będzie bardzo dobrze przyjęta przez rynek.

Warto podkreślić, że zmiana opakowań nie będzie miała żadnego wpływu na sam produkt. Wysoka jakość piwa Carlsberg jest wizytówką marki, dlatego kładziemy nieustanny nacisk na zachowanie doskonałego smaku i parametrów piwa. Pomimo tak znaczącej dla marki zmiany nie zmieni się także cena jednostkowa piwa. Nasi konsumenci nadal będą mogli się cieszyć wyjątkowo atrakcyjną ceną 2,69 zł za butelkę i puszkę o pojemności 0,5L.”

„Wprowadzenie nowej butelki i puszki to wielkie przedsięwzięcie także z tego względu, że pociągać będzie za sobą zmiany wizualizacji wszystkich materiałów reklamowych marki Carlsberg. Pojawi się nowa grafika lodówek, parasoli, rollbarów i wszelkich innych materiałów reklamowych przeznaczonych dla gastronomii. Jestem przekonana, że naszym konsumentom bardzo przypadną do gustu nowe szklanki Carlsberga, o pięknej odświeżonej linii, nowoczesnym kształcie i oczywiście, analogicznie jak na butelce, dużej grawerce z logo.” – dodaje Agnieszka Kura-Pączka, Junior Brand Manager marki Carlsberg.

Zmiana wizualizacji marki Carlsberg prowadzona będzie na polskim rynku przy silnym wsparciu reklamowym i promocyjnym, obejmującym miedzy innymi kampanie reklamowe – telewizyjne, prasowe oraz na największych portalach i komunikatorach internetowych, a także niestandardowe akcje marketingowe. Przygotowany został także program wsparcia promocyjnego w kanale nowoczesnym i HoReCa oraz szeroki wachlarz materiałów POS.

Nowa wizualizacja komunikowana jest na stronie www.carlsberg.pl. Autorem najnowszej odsłony witryny jest agencja interaktywna byss.

 

Dodatkowych informacji udziela:

Sabina Figarska

M+G

Tel. (22) 625 71 40, 0502 344 236

e-mail: sabina.figarska@mplusg.com.pl