NESTLÉ LION to wyśmienite połączenie karmelu i czekolady od teraz także w pysznych płatkach śniadaniowych. Nowość, dostępna na półkach sklepowych od września, szybko zdobywa rzeszę nie tylko młodych zwolenników.
Płatki NESTLÉ LION to także źródło witamin i minerałów oraz błonnika, dzięki którym śniadanie będzie nie tylko pyszne, ale i pożywne.
Dzięki płatkom śniadaniowym NESTLÉ LION każdy będzie mógł w sobie obudzić lwa… podczas śniadania, bo „lion” znaczy „lew”!
Jesienna akcja promocyjna obejmie telewizję, kina, reklamę zewnętrzną, internet oraz sklepy. Za produkcję kampanii reklamowej odpowiada Agencja Reklamowa McCann Warsaw, a za jej zaplanowanie i zakup w mediach – MEC. W telewizji kampania wystartuje z końcem października.
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Z analizy ekspozycji półkowej przeprowadzonej przez firmę...
Obecnie 49,1% Polaków dobrze ocenia swoją sytuację...
Platforma strategicznego dialogu w Warszawie i Waszyngtonie...
Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...