Linia produktów JOJO iLike dedykowana jest młodym i dynamicznym kobietom, które na co dzień ciekawe świata, podążają za nowymi trendami, chcąc uatrakcyjnić swój styl i sposób życia. Podkreślają to zarówno nazwa, jak i design opakowania.
Firma Nestlé w ramach nowej propozycji oferować będzie dwa warianty: JOJO iLike Fun oraz JOJO iLike Red.
Żelki JOJO iLike Fun są niepowtarzalne i zaskakujące! Cała kolekcja zawiera aż 80 oryginalnych kształtów o niezwykłych owocowych smakach, tych tradycyjnych i wypełnionych nadzieniem lub łączonych z pianką. Każda paczka JOJO iLike Fun zawiera żelki o kształtach, które z pewnością wywołają wspomnienia i szczery uśmiech na twarzy nie jednej młodej, nowoczesnej kobiety. Bo czyż nie słodko może wyglądać żelkowy telefon, okulary, parasolka, rolki czy kolorowe nutki?
Druga propozycja, JOJO iLike Red, to kolekcja, która zawiera tylko czerwone żelki o smakach: malinowym, truskawkowym, jabłkowym i wiśniowym. Kształty JOJO iLike Red w sposób naturalny nawiązują do przedmiotów kojarzących się z czerwienią. W opakowaniu znajdziemy: truskawki, owoce wiśni, maliny, usta,serduszka, sportowy samochód czy nawet klasyczny londyński dwupiętrowy autobus!
Firma Nestlé bierze pod uwagę najważniejsze potrzeby konsumentów i dba o jakość swoich produktów. Żelki JOJO iLike przygotowywane są z udziałem naturalnych składników, bez sztucznych barwników i konserwantów. Ponadto, podobnie jak cała kategoria żelków, nie zawierają tłuszczu. Wszystkie informacje o produkcie zawiera opracowany przez ekspertów KOMPAS ŻYWIENIOWY® Nestlé znajdujący się na tyle opakowania.
Wprowadzeniu marki JOJO iLike na rynek towarzyszyć będzie kampania marketingowa. Działania promocyjne kierowane będą głównie do konsumentek sprawnie poruszających się w przestrzeni internetowej (aktywacja digital) i kobiet aktywnych w mediach społecznościowych.
Żelki JOJO iLike dostępne będą w sklepach na terenie całej Polski od 5 listopada. Miłośnicy słodkości będą mieli do wyboru opakowania w dwóch wariantach: JOJO iLike Fun oraz JOJO iLike Red o gramaturze 90 g w cenie ok. 3,30 zł.
Zastrzegamy, że firma Nestlé Polska S.A., będąca producentem, nie ma wpływu na ceny stosowane przez przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie dalszej sprzedaży produktów. Informacji o cenach ww. produktów na półce sklepowej należy poszukiwać w punktach sprzedaży.