Vegeta, jako pierwsza przyprawa uniwersalna, pojawiała się na rynku już w 1959 roku. Jej unikalną recepturę opracował zespół ekspertów Podravki pod kierownictwem prof. Zlaty Bartl. Vegeta stała się prekursorem rynku przypraw uniwersalnych na świecie, a jej nazwa synonimem jakości. Receptura Vegety jest owiana pilnie strzeżoną tajemnicą i mimo iż produkt znajduje wielu naśladowców, nikomu jak dotychczas nie udało się powtórzyć jej sukcesu.
„U podstaw popularności Vegety leży odrobina serca, towarzysząca powstawaniu produktu od lat” – twierdzi Vlatka Grebiennik, Product Manager marki w Polsce. „Symbol serca jest z resztą elementem logo Podravki” - dodaje.
Film reklamowy emitowany w Polsce posiada nasz narodowy akcent co zapewni lepszą identyfikację Polskich konsumentów z marką. Wersje narodowe obejrzą także obywatele Chorwacji, Rosji i Niemiec. W pozostałych krajach Europy film będzie puszczany w wersji uniwersalnej.
Emisję reklam 30 i 15 sekundowych zaplanowano na cały marzec w stacjach TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TV4 i TVN 7. Kampania jest zaplanowana tak aby efektywnie dotrzeć do grupy docelowej Vegety obejmującej kobiety w wieku powyżej 30 lat, podejmujące decyzje zakupowe.
Kreacją kampanii i koordynacją produkcji filmu reklamowego zajęła się agencja BBDO.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom.
W najbliższym czasie prowadzona będzie także kampania prasowa.
tagi: vegeta,podravka,kampania ,
W tym roku Browar Okocim świętuje 180-lecie istnienia. Z tej...
Znamy laureatów Sustainability Awards For Retail! Podczas...
Grupa wypracowała stabilne wyniki finansowe na poziomie 287,4...
Eksperci szacują, że niewyspani pracownicy mogą kosztować...
Trwają prace nad nową ustawą o Rzeczniku MŚP...
Zawirowania w światowym handlu...
Rodzimym firmom przyda się promocja ze strony instytucji...
Firmy skupiają się na gromadzeniu zapasów...