Nieskategoryzowane

Rusza najnowsza kampania Vegety!

Piątek, 09 marca 2007
Podravka, producent Vegety - wiodącej marki przypraw uniwersalnych,
przygotował nową kampanię reklamową obecną w TV w marcu br.„Smak pełen wspomnień” to główny przekaz i zarazem hasło filmu, podkreślającego wizerunek marki. Koncepcja filmu reklamowego łączy przeszłość z teraźniejszością - ważne wydarzenia z przeszłości z osobistymi przeżyciami bohaterów filmu. Elementem wspólnym wiążącym fabułę jest Vegeta, która niezmiennie i od wielu lat towarzyszy nam
w kuchni.

Vegeta, jako pierwsza przyprawa uniwersalna, pojawiała się na rynku już w 1959 roku. Jej unikalną recepturę opracował zespół ekspertów Podravki pod kierownictwem prof. Zlaty Bartl. Vegeta stała się prekursorem rynku przypraw uniwersalnych na świecie, a jej nazwa synonimem jakości. Receptura Vegety jest owiana pilnie strzeżoną tajemnicą i mimo iż produkt znajduje wielu naśladowców, nikomu jak dotychczas nie udało się powtórzyć jej sukcesu.
„U podstaw popularności Vegety leży odrobina serca, towarzysząca powstawaniu produktu od lat” – twierdzi Vlatka Grebiennik, Product Manager marki w Polsce. „Symbol serca jest z resztą elementem logo Podravki” - dodaje.

Film reklamowy emitowany w Polsce posiada nasz narodowy akcent co zapewni lepszą identyfikację Polskich konsumentów z marką. Wersje narodowe obejrzą także obywatele Chorwacji, Rosji i Niemiec. W pozostałych krajach Europy film będzie puszczany w wersji uniwersalnej.

Emisję reklam 30 i 15 sekundowych zaplanowano na cały marzec w stacjach TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TV4 i TVN 7. Kampania jest zaplanowana tak aby efektywnie dotrzeć do grupy docelowej Vegety obejmującej kobiety w wieku powyżej 30 lat, podejmujące decyzje zakupowe.

Kreacją kampanii i koordynacją produkcji filmu reklamowego zajęła się agencja BBDO.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Starcom.
   
W najbliższym czasie prowadzona będzie także kampania prasowa.

tagi: vegeta,podravka,kampania ,